Gå til innhold

Battlefield 1942 cd


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vant Battlefield 1942 for snart ett år siden, og nå har begge cdene begynt å gi seg. Den ene cden fungerer fortsatt, men jeg vet ikke helt hvor den er, og den andre er sprukket på midten.

Er det mulig å sende inn cdene og få nye (hvis jeg finner den andre)? Leste bak i manualen, og der stod det at det kostet £7.50 pr. cd, noe jeg synes var litt for dyrt. Er det noen måte å brenne cden på, slik at du kan spille med den? (Har et par kamerater som har spillet)

 

Takker for svar

 

- gordito

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å ta en kopi av programmet med f. eks CloneCD og brenne til cd. Dette i tilfelle de skulle bli fullstendig ødelagt. Det viktigste er at du tar vare på Serie Koden som står på coveret, uten den får du nemlig ikke spillt det på nett.

 

For å slippe den daglige slitasjen anbefaler jeg følgende. Skaff deg DaemonTools. Lagre et "image" av den ene cden m f.eks nevnte CloneCD på harddisken, (du trenger bare èn for å spille det). "Mount" imaget i DaemonTools og vips slipper du å ha i cden hver gang du skal spille.

 

Ekstra greit hvis du f.eks har både Secret weapons, Road To Rome inne, og samtidig vil spille DesertCombat. Da må du leke DJ hver gang du skal joine et game avhengig av hvilken type det er. Det slipper du hvis du "mounter" de ulike cd imagene i DaemonTools.

DaemonTools finner du her:

http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php

 

Forrøvrig synes jeg prisen for nye cder virket helt hårreisende :grumpy: . Her er det snakk om produksjonsfeil og de burde erstatte de vederlagsfritt og kompensere deg for porto, minimum!!

 

PS. Du kan også spille med en kopi av cden, men da må du i tillegg cracke installasjonen din med en "no-cd patch" hvis ikke får du beskjed om å sette inn orginal cden. Anbefales ikke(kan gi deg problemer jeg fikk plutselig "data differs from server" feil og måtte reinstallere hele dritten, nå er det daemonTools for alle penga :) ). Dessuten er slike temaer bare så-så populære her på hw :roll: Ting som kan forbindes med piratkopiering ol er jo fy-fy her, bare sånn at du veit det, dermed regner jeg med at du faktisk eier dette spillet.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...