Releazme Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hva er egentlig det beste firewall programmet? Kjører norton internet security nå (ja, jeg har telenor ADSL). Og er forsåvidt fornøyd med det, men lurer på om det er noe som er bedre enn det? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Norton Internet Security regnes for å være bra. Trur ikke du får så mye bedre program enn det uten å betale skjorta av deg. Vanskelig å snakke om "det beste" firewall-programmet, når det ennå ikke finnes noe program som ikke har blitt hacket :wink: [ Denne Melding var redigert av: Razul på 2002-02-14 16:59 ] Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 ZoneAlarm er ok. Husker og at itavisen en gang skrev at den innebygde firewallen i win xp var meget bra, men DEN er microsoft så hull finnes sikkert. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 ZoneAlarm e veldig greit for de som ikke har så mye peiling på brannvegger. Bruker den selv, og holder i massevis for hjemmebruk. Så er den gratis.. Kan også neven NeoTrace Pro. Knallkult og Greit WhoIs program siden ZoneAlarm ikke har whois funksjon. (pro utgaven har, men koster penger) ____ TV Lenke til kommentar
oeriksen Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Noen som veit om et firewall program til Windows 2000 Server? Forsåvidt samma om det koster penger. Skal i så fall teste det ut i første omgang. Men det må være et hvor jeg kan åpne og stenge de portene jeg vil. Altså detalj-styring... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 23:57, oeriksen skrev:Noen som veit om et firewall program til Windows 2000 Server? Forsåvidt samma om det koster penger. Skal i så fall teste det ut i første omgang. Men det må være et hvor jeg kan åpne og stenge de portene jeg vil. Altså detalj-styring... Tror de aller fleste firewalls tillater deg å velge hvilke porter som er åpne og lukka. Om sikkerhet, sjekk av sårbarhet osv, ta en kikk på grc.com, meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå