Gå til innhold

Rocking Soccer [web-basert managerspill]

Anbefalte innlegg

Noen som spiller Rocking Soccer her inne? gratis managerspill, som er som en enkel utgave av FM. www.rockingsoccer.com (nye brukere: gjerne bruk http://rockingsoccer.com/no/fotball/invitation?ref_id=8208&chk=06d9d1580a så får jeg kontakt med deg om du bir aktiv).

Er et veldig nytt spill, så du har mulighet til å hevde deg i den norske ligaen veldig raskt. Du spiller én kamp om dagen, og det er enkelt å sette seg inn i.

Vi er fortsatt litt få nordmenn der inne, og det er det eneste minus egentlig. Den norske oversettelsen er akkurat ferdig også. Help-guiden er ikke helt ferdig, så bare spør om det er noe du lurer på (ingame navn MortenE).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jeg er i en divisjon med bare boter. Hvor gode er disse botene, egentlig?

EDIT: Og hva bruker man credits på? Ser jeg har 12 nå.

Botene er ok. De spiller med fornuftige lag, og har noen taktikker de velger. samtidig skal det være enkelt å slå dem over tid.

Credits brukes til å analysere kamper(utover maks), skape spillere ++. I tillegg kan du veksle de inn mot penger og i visse summer(40, 70 og 150)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis noen er interesserte å starte: Du kan nå få lag i øverste eller nest øverste divisjon i Norge. Måten du gjør det på, er ved å finne lag som har bot-lag og "søke på stilling". Du får da det laget automatisk. Begynner å øke i antall norske brukere nå :)

Lenke til kommentar

Til spillets forsvar så begynte du ikke ved sesongstart. Spillerne er like gode selv om det er Bot-lag, men som aktiv manager kan du spille treningskamper, bygge fasiliteter ++. Dette vil gjøre at du får bedre lag og vil rykke opp på sikt.

Samtidig forstår jeg at det er demotiverende å begynne i fjerde divisjon. Hvis du er interessert, kan jeg røpe at det kommer til å bli ledig glad i toppligaen om noen dager. Noen managere som har vært inaktive for lenge.

Lenke til kommentar

Botene er ok. De spiller med fornuftige lag, og har noen taktikker de velger. samtidig skal det være enkelt å slå dem over tid.

Credits brukes til å analysere kamper(utover maks), skape spillere ++. I tillegg kan du veksle de inn mot penger og i visse summer(40, 70 og 150)

Pay to win, med andre ord?

Lenke til kommentar

Alle får credits, så du må ikke betale for det. Men som i alle webbaserte spill får du en bonus hvis du blir V.I.P. Samtidig er det veldig mulig å få gratis V.I.P hvis du legger inn en liten innsats som anmelder eller slikt.

Når det er sagt så opplever jeg RS som det rimeligste på den fronten i forhold til andre managerspill som Hattrick og ManagerLeague.

Lenke til kommentar

Alle får credits, så du må ikke betale for det. Men som i alle webbaserte spill får du en bonus hvis du blir V.I.P. Samtidig er det veldig mulig å få gratis V.I.P hvis du legger inn en liten innsats som anmelder eller slikt.

Når det er sagt så opplever jeg RS som det rimeligste på den fronten i forhold til andre managerspill som Hattrick og ManagerLeague.

Men i hattrick kan du ikke kjøpe deg sportslige fordeler. Det er en enorm forskjell.

Lenke til kommentar

Og for den interesserte: Det er et lag på andrenivå, "Spritkameratene", som kommer til å bli inaktiv i løpet av dagen/morgendagen. Hvis du ønsker å starte og i en av de høyere divisjonene har du muligheten nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...