kristianstenerud Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei. Jeg har et TV-Kort som jeg tar opp porgrammer med, disse filene blir lagret som *.avi, dette er store filer. Jeg har hørt det finnes ett programm som kan konventere filene slik de blir "mindre". Noen som vet om ett slikt (gi meg en link) gratis programm? På forhånd takk... mvh Kristian Stenerud Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du mener om det er mulig å få komprimert dine *.avi filer? Prøv med http://www.virtualdub.org/ Lenke til kommentar
kristianstenerud Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Du mener om det er mulig å få komprimert dine *.avi filer? Ja, det mener jeg! Er det noen andre som vet om ett bedre programm? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du mener om det er mulig å få komprimert dine *.avi filer? Ja, det mener jeg! Er det noen andre som vet om ett bedre programm? Virtual Dub sammen med DivX 5.0x bør være et svært bra alternativ vil nå jeg si. Du kan eventuelt bruke XMPEG, også dette sammen med DivX 5.0x (eller XviD hvis du heller foretrekker det). Lenke til kommentar
tuvmarke Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei. Jeg har et TV-Kort som jeg tar opp porgrammer med, disse filene blir lagret som *.avi, dette er store filer. Jeg har hørt det finnes ett programm som kan konventere filene slik de blir "mindre". Noen som vet om ett slikt (gi meg en link) gratis programm? På forhånd takk... mvh Kristian Stenerud Prøv doom9.org - der finner du det meste av ripping og konvertering, pluss litt til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå