Eriksendrul Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg ser etter en type dobeltsidig tape som man gjerne bruker for og feste ting på vekk og tak uten at det du fester sitter helt intil vegg/tak. De er ofte hvite og noen MM tykke. Jeg husker ikke hva de heter Og hvor er det man finner dette ? er ikke noe jeg kjøper hver dag Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvor mye veier det du skal feste til taket? Du kan lete på Clas Ohlson, Biltema, Jernia, bokbutikker, større matvarebutikker og muligens hos elektrikere/rørleggere Vanlige merker er 3M og Scotch sjekk sidene demmes for ulike typer tape. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Hvor mye veier det du skal feste til taket? Du kan lete på Clas Ohlson, Biltema, Jernia, bokbutikker, større matvarebutikker og muligens hos elektrikere/rørleggere Vanlige merker er 3M og Scotch sjekk sidene demmes for ulike typer tape. Jeg skal ikke feste noe i taket, skal bare være på et bord/hylle men jeg skrev det for og beskrive den typen tape jeg ser etter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Denne du tenker på? http://i.imgur.com/SgxENv9.jpg 3M Mirror Mounting Tape. Får den vel voeralt, men jeg pleier å kjøpe på ProffPartner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå