Countryman Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Sitter og slækkærn hjemme alene, head-set og pilsner...Hører denne låta om og om igjen på full guffe.. den er fra litt gammelt av, fra hjembyen..full av melankoli og fæcking feelings http://www.youtube.com/watch?v=Jz5oAxOtTfY Sjekk den ut, kom gjerne med et synspunkt eller tips meg om en låt som stikker dypt hos deg Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 chill,ern du? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 chill,ern du? ja det gjør jeg(: Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Dette var vel ikke en veldig seriøs start på tråden? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Uten at jeg klarer å se hvor denne tråden skal.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Uten at jeg klarer å se hvor denne tråden skal.. hahaha..jeg var vel ikke helt krystallklar i toppen da tråden ble startet.. ..men jeg tenkte ikke den skulle gå noe som helst "sted"... Det er digg å dele den ene låta man sitter inne med tenkte jeg, uansett sjanger, istedet for å ha en musikktråd full av møl.. Cool låt foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå