EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg klarer ikke å slå av Macen. Det kommer at jeg må avslutte Sfari men Safrai klarer jeg ikke å avslutte så hvordan skal jeg få Macen da? Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Funk Jeg klarer ikke å slå av Macen. Det kommer at jeg må avslutte Sfari men Safrai klarer jeg ikke å avslutte så hvordan skal jeg få Macen da? Funker det ikke og holde inn Power knappen vil den ikke skru seg av da? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Rygg over den med bilen Endret 15. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Svenskeknappen. Har ikke OSX en task manager du kan bruke til å force quite Safari? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Vel, har du forsøkt "shut down" eller "reboot" på eplemenyen ? For det andre, du kan tvinge Safari til å stenge på følgende måte: Høyreklikk på safari ikonet, trykk deretter "alt/option" knappen (den knappen mellom cmd og ctrl). Quit vil da endres til "force quit". I alle sammenhenger der noe har hengt seg har det virka for meg Hvis alt feiler er det bare å holde inne power knappen i 10sek og så skal det bli mørkt.. men tror som sagt du kan fikse safari med trikset over Endret 15. juni 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 alt+cmd+esc google litt før du kommer hit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå