thomit Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Alt er relativt. Men det høres veldig dyrt ut til å være amerikanske eller kanadiske priser. Lenke til kommentar
NorwegianGooner Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 $1,799 for 128GB SSD versjonen. Tingen jeg elsker med Razeren er at den er perfekt størrelse, kompakt bygget og gode specs. Når jeg bestemte meg for å kjøpe ny PC så ønsket jeg en gamer versjon av Macbook Pro med W7/8. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Du skal jo selvsagt kjøpe akkurat det du har mest lyst på, hvis du mener det er verdt pengene. Men hvis jeg var deg ville jeg helt klart ha ventet og sett hva en Clevo W230ST vil koste hos de forskjellige forhandlerne. Ettersom det er den størrelsen du er ute etter, mener jeg. Men her i landet mener jeg Razer'en er så overpriset at den blir helt uaktuell. Endret 15. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
NorwegianGooner Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Men her i landet mener jeg Razer'en er så overpriset at den blir helt uaktuell. Den ser jeg hvis den koster minst 15k. Jeg venter til etter sommerferien og bestemmer meg da. Uansett, tusen takk for hjelpen, Thomit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå