Skismøring Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Noen som har erfaring med hvilken som egner seg best? Størrelse burde jeg velge. Den må kunne festes i luftkanalene. Finnes det en slik holder til den? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Personlig har jeg blitt veldig glad i TomTom etter diverse turer. Har hatt i bruk nedover Sverige og Danmark ned mot Tyskland og Norge rundt. Var vel rundt 7" jeg hadde da. Alt av gps'er idag har nok bra skjermer med tanke på sol. Den som var i bruk før TomTom'en ble fryktelig blass med litt sol direkte på skjermen, som gjorde det vanskelig å se. Luftventilfeste garmin; http://www.komplett....aspx?sku=781734 Fant faktisk ikke til TomTom, hos komplett finnes den ikke lenger i sortimentet. http://www.komplett....aspx?sku=618180 Endret 15. juni 2013 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Takk for svar og linken. Grunnen til at jeg gjerne vil ha en tablet med android er at man ikke er bundet til Garmin- eller TomTomkart. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) er en som har montert en Galaxy Tab INNI bilen. Endret 15. juni 2013 av Sk!ppy Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg kjøpte nylig en slik: http://www.mytrendyphone.no/shop/universal-tablet-bilholder-97246p.html Også med en nexus 7, så har jeg egentlig alt jeg trenger i bilen:) Bruker torque pro appen til å lese av data fra bilen, samtidig som spotify eller lignende streamer musikk til bilen. Fungerer også ypperlig i landskapsmodus med tomtom. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Brukte Navigon sin app i sverige i fjor sommer på min tablet montert i bil (enkel holder som kostet 30kr på ebay) Fungerte upåklagelig, og jeg ble faktisk meget imponert. Så å kjøpe en dedikert GPS er ikke vits for min del. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har tenkt litt på å bruke en app eller telefon jeg òg, hvordan blir det med datatrafikkbruk i utlandet? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har brukt en Galaxy Tab 7" av den første generasjon i to år nå,har 2 nav programmer på den,navigon og en til.Jeg fester den med en sugekopp til front vinduet. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har tenkt litt på å bruke en app eller telefon jeg òg, hvordan blir det med datatrafikkbruk i utlandet? Om du har en app som laster ned kart på forhånd, så er ikke det noe problem. Fks kan du løse dette med tomtom. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Måtte du kjøpe ekstern mottaker, eller var det innebygd i tab'en din? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Mottaker? GPS du tenkte på? De aller fleste tab's har dette innebygd ja Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Aha, kanskje det ikke hadde vært så dumt å investert i en tab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå