litol74 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei! Får ikke Windows media player til å virke.F.eks. videoklipp på VG-nett.Har Winows XP og har lastet ned den nyeste versjonen av media player(versjon 9).Når jeg går på feilopplysninger får jeg følgende melding: Kan ikke spille av denne filen. Koble til Internett, eller sett inn det flyttbare mediet der filen er lagret, og prøv å spille av filen på nytt. Noen forslag på hva jeg skal gjøre? Mvh LM Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 det virker ikke som om det er noe galt med Media player i seg selv, kommer dette problemet bare ved avspilling av ting på internett? Lenke til kommentar
litol74 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hei, Det vet jeg ikke,har kun testet den på internett.. Lenke til kommentar
litol74 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Noen gode tips om hvordan jeg skal få media player til å fungere? mvh LM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå