carebearr Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Har noen forslag til hva jeg kan lese denne sommeren? Gjerne noe litt lettere men likevel med mening, kanskje litt satirisk til og med. Ellers setter jeg pris på "quirky" hovedpersoner, og feelgoods i Juno stilen. Noen som vet om noe lignende? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Syk Pike skrevet av Espen Holm.. En virkelig tankevekkende og viktig bok. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 A visit from the Goon Squad av Jennifer Egan er både morsom og svært godt skrevet. Anbefales http://www.amazon.com/Visit-Goon-Squad-Jennifer-Egan/dp/0307477479 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er ikke helt sikkert at du liker stilen (mye blanding av modernistiske trekk, gimmicky), men Jonathan Safran Foer synes jeg personlig er veldig underholdende og bevegende. Kanskje jeg liker Everything is Illuminated best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå