Gå til innhold

Nytt tastatur skriving og noe lett spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

BlackWidow bruker Cherry mxBlue brytere. De har et ekstra klikk. Dvs. bråker. Herlig å skrive på da, men du plager vetttet av folk i nærheten.

Litt mer støyfri er Cherry mxBrown. Det er nesten samme bryteren (samme fysiske feedback), men mangler ekstra-klikket som blue lager. Brown finnes f,eks, i Logitech G710+ eller CM storm QuickFire. (Dvs QiuckFire tastaturet kommer vel med ulike Cherry brytere, så du må velge rett)

Til skriving er Blue eller Brown å anbefale.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Fant meg en lokalbutikk som hadde både Razer BlackWidow og Logitech G710+ inne, testet begge to i noen minutter og fant ut at G710+ var bedre for min del. Samme feel som Razer, bare uten den ekstra klikkelyden.

Byggekvaliteten føltes også bedre på G710+

Lenke til kommentar

Fant meg en lokalbutikk som hadde både Razer BlackWidow og Logitech G710+ inne, testet begge to i noen minutter og fant ut at G710+ var bedre for min del. Samme feel som Razer, bare uten den ekstra klikkelyden.

Byggekvaliteten føltes også bedre på G710+

Er jeg den eneste som elsker lyden av mekaniske tastatur? Simpelthen helt herlig og tilfredsstillende for min del :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som elsker lyden av mekaniske tastatur? Simpelthen helt herlig og tilfredsstillende for min del :wee:

Lyden er herlig, det er jeg enig i. Men når man har en samboer man må tenke på, så bør man gå for det "damevennlige" alternativet :)

PS: De har DEMOvarianter av G710 på Komplett.no til 750kr :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal skrive, ikke ta mekanisk som bråker noe inni h***** :p

Feil, og feil. Mekaniske tastaturer trenger ikke bråke, og mekaniske tastaturer gjør en mye større forskjell når du skriver en når du gamer.

Anbefaler TS et tastatur med MX Brown. Ta en titt på Quickfire TK Brown.

Lenke til kommentar

vel, mitt splitter nye Steelseries 6VG2 bråker som om katten flås, anbefales ikke.

6Gv2 bruker Red og Blacks, some uansett ikke er noe tess og skrive på. Red og blacks lager mest lyd når keycapsen smeller mot bunnen av tastaturet, og dette kan du fikse dersom du kjøper noen gummiringer på ebay du kan sette under keycapen.

Lenke til kommentar

6Gv2 bruker Red og Blacks, some uansett ikke er noe tess og skrive på. Red og blacks lager mest lyd når keycapsen smeller mot bunnen av tastaturet, og dette kan du fikse dersom du kjøper noen gummiringer på ebay du kan sette under keycapen.

Har du noen link til slike? er det en matte du legger over hele, eller under hver tast?

Lenke til kommentar

Jeg må si det at etter noen timer i dag med mitt nye G710+ så er jeg MEGET fornøyd. Knall byggekvalitet, Cherry Brown MX knappene bråker passe lite for min del, sammen med ringene som demper lyden.

Det hvite LED-lyset er MEGET lyst i forhold til hva jeg forventet, så det må skrus ned noen hakk om jeg skal game i mørket. Håndledds"puten" er ikke så stor, men faktisk akkurat passe til mitt bruk.

Mediaknapper og G-keys er bare et supert tillegg. Samt volum og muteknapp!

Terningkast 6!

(For øvrig så fikk jeg kjøpt det på en Spaceworld butikk som skulle legges ned, til den nette sum av 400kr splitter nytt! RØVERKJØP!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...