Rippey Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm.. nå ser den omtrent ut som en død røyskatt i vinterpels som ligger i et askebeger.. Av og til er jeg ganske vittig.. Grunnet at denne skal være ett gullkorn er at siden har ett hvitt felt i en grå ørken http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1216167#1216167 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Gud (eller-noen-andre-passende) hjelpe! Nå må moderatorene begynne å vurdere hva som skal inn her igjen. Dette er lavmål.... EDIT: Man setter f.eks. ikke opp revyteater bare fordi man syns man er morsom selv. Trodde det var opp til andre å vurdere slikt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Nominere seg selv? herregud! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hva er så galt med og nominere seg selv? Er det noen regel som skulle tilsi at alle andre kan vurdere om noe er morsomt, bortsett fra deg selv? Innhabil? Hmm, nei. Har man skrevet et gullkorn, så er man antageligvis fullt klar over det selv etter responsen i tråden. Dette er jo heller ingen konkurranse, så jeg sier følgende: Bidra selv med god samvittighet - om du tør! (Nå var riktignok ikke akkurat dette det aller beste, men det er egentlig en annen historie.) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Av og til er jeg ganske vittig.. Det er vel det beste gullkornet jeg har hørt fra laser sauen. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hehe, morsomt . . . . NEI! Jeg prøvde hvertfall :-? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Å nominere seg selv er OK. Å ikke lese den sticky posten som forklarer hva et gullkorn _er_, er ikke OK. Dette er hverken over, under eller ved siden av hodet et gullkorn. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg