Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Så jeg har hatt en YouTube konto i ganske mange år og den har virket utmerket. Så når Google plutselig fant ut for en stund tilbake at de skulle være så greie å opprette en g+ konto til meg, noe jeg overhodet ikke er interessert i, slettet jeg selvsagt denne kontoen, og det medførte at ingen av videoene mine er tilgjengelig på YouTube lenger. Dvs, de er der, men da må jeg tydeligvis opprette en youtube channel og knytte denne til en google+ konto som blir automatisk oppretta. Er det seriøst ingen måte å bruke youtube uten en g+ konto ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Har aldri prøvd det selv, men denne videoen sier det skal gå: http://www.youtube.com/watch?v=NHRkpYbvSys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Har aldri prøvd det selv, men denne videoen sier det skal gå: Jeg har både en youtube konto og GMail, men youtube lar deg ikke uploade videoer uten en "channel". Når du prøver å opprette en channel lager den automatisk en g+ konto. Det er steget etter den videoen der.. Endret 15. juni 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg får samme greia hvis jeg skal kommentere. Jeg blir gal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå