Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Fikk beskjed om at minnekortet var fjernet, og etter det vil den ikke registrere det. Har prøvd å slå av og på for å sette i minnekortet på nytt. Men ingenting skjer. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Feil på minnekortet? Sett det inn i en annen enhet og ser om det virker der. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Prøvde det, men ingen reaksjon der heller. Akkurat som at det har daua helt. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 da har det dødd, skjedd med meg også med billig drittkort jeg har kjøpt fra ebay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Helt seriøst: har minnekortet vært inne i en annen enhet? Noen kortlesere og telefoner gjør noe mystisk med minnekort som gjør at de er uleselige når du putter dem tilbake i den opprinnelige enheten. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Nei, det som er så rart er at det plutselig "døde" inni telefonen. Er klar over det du refererer til. Men dette er vel risikoen med billige minnekort?.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det er ikke uvanlig at micro_SD-minnekort blir defekt. Dette gjelder spesielt om man tar de ut og inn med telefonen påslått. Det gjelder nok oftere for "jallakort" enn kvalitetsmerker. Derfor lønner det seg å bruke f.eks Dropbox med automatisk upload/backup av bilder. Jeg har selv backup av minnekortets samling av musikk og videoer på min PC. Da kan jeg lett sette opp nytt kort om det skulle gå sund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå