Banditt1 Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 For å si det sånn, oppjåla berter som kun bryr seg om nyeste mote er ikke akkurat den type jenter jeg kan ha en dypere samtale med heller.. Det beskriver vell så og si jentene jeg kommer i kontakt med, nesten. Sånn jeg ser på det, liker de fleste jenter (ikke alle) gutter som tørr å drite seg ut og som liker å irritere andre jenter. Siden jeg ser på meg selv som en litt staut kar, kunne jeg aldri sett for meg at jeg hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det beskriver vell så og si jentene jeg kommer i kontakt med, nesten. Sånn jeg ser på det, liker de fleste jenter (ikke alle) gutter som tørr å drite seg ut og som liker å irritere andre jenter. Siden jeg ser på meg selv som en litt staut kar, kunne jeg aldri sett for meg at jeg hadde gjort det samme. Nja.. litt selvironi er alltid flott, men du skal ikke være helt klovn for dem heller. Du er ikke en hoffnarr. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med jenter du har mer til felles med, er mange jenter som er interessert i "gutteting". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå