Banditt1 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Greit. Har grubla over dette altfor lenge nå, så og si kun for meg selv, så i steden for at jeg prøver å løse dette på egenhånd, så kanskje dere kunne kommet med noen tanker og innspill. Jeg skal prøve å beskrive meg selv og hvordan jeg ser på situasjon, på en konsist måte, men bare å stille spørsmål, så kan jeg utdype det jeg skriver. Jeg er ungdom. Gutt. Godt likt blandt gutter, kan snakke med så og si hvem som helst, så lenge kjønnet stemmer. Liker ikke å høyne stemmen. Folk ville også blitt litt ''Oj'' om jeg plutselig begynte å rope et eller annet. Veldig få jenter jeg kan snakke med under 4 øyne, jeg klarer det, men jeg føler meg ukomfortabel og samtalene blir ofte kjedelige. Det rare er når jeg forsåker å være morsom foran en gruppe med jenter og gutter, kan guttene le seg ihjel, mens jentene sitter der å klør seg i hode. Det er altså spørsmål 1. Hvorfor finner ikke jenter meg morsom? Kan godt hende at jeg har litt sær humor og at vitsene mine innebærer at motparten må tenke litt på egenhånd. Enda en ting som plager meg. Det ikke noe gærnt med utseende mitt. Får ofte komplimenter og får ofte høre fra venner: ''Helt utrolig at du ikke har hatt eller fått deg en dame enda'' Da må jeg jo bare le med. På fester har jeg null problemer med å ''få meg noe''. Dagen etterpå er verre. Har noen ganger blitt kontaktet av jenter på Facebook etterpå. Problemet da, er jo at jeg er edru igjen, og selv jeg, vet at jeg framstår totalt uinteressant under samtaler. Spørsmål 2. Ehh, hva gjør jeg med det? Jeg aner ikke hvor lenge jeg har tenkt over det her. Det er også utallige flere ting, jeg lurer på, men dette er 2 av dem. Jeg har ofte tenkt: ''Gutter liker meg jo, så det må jo være alle jentene det er noe gærnt med'' og med den holdningen har jeg blitt veldig passiv rundt jenter generelt , fordi jeg rett og slett ikke vet hva som er gærnt med meg. Jeg vil klare å snakke med jenter, like lett som jeg snakker med gutter, men jeg vet ikke hvordan. Nei, uff..hater å snakke om meg selv... Det er så mye mer, men jeg får se hva dere tenker først. Skal også prate mer med en som kjenner meg bedre og har kjæreste, hva han tenker, men utrolig nok så deler jeg det offentlig først. Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Æh, ikke noe å bry seg om, det der går seg til en dag helt av seg sjøl uten at du merker det Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Snakk om dine egne interesser og fatt interesse for hennes interesser, om det gir mening Voilá Lenke til kommentar
Banditt1 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Æh, ikke noe å bry seg om, det der går seg til en dag helt av seg sjøl uten at du merker det Neida, jeg klarer meg fint. Å ikke bry seg er en av mine sterke sider, som kan være positivt og negativt. Tenkte jeg bare skulle begynne å tenke litt høyt Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 1 Jenter har ikke humor 2 Jenter vil ha bekreftelse, hele tiden. La dem snakkke, si "å ja " "skjønner" "mhm" "enig" "akkurat". 2 Lenke til kommentar
Banditt1 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Snakk om dine egne interesser og fatt interesse for hennes interesser, om det gir mening Voilá Der ligger det noe. Det å fatte hennes interesser har jeg store problemer med. Er ikke spesielt god på sånn dere sympatisk latter eller bli helt totalt revet med av det noen forteller. Jeg er litt sånn ''Åja, ja ..Kult'' Endret 14. juni 2013 av Banditt1 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Der ligger det noe. Det å fatte hennes interesser har jeg store problemer med. Er ikke spesielt god på sånn dere sympatisk latter eller bli totalt helt revet med av det noen forteller. Jeg er litt sånn ''Åja, ja ..Kult'' Si det da, si at det suger Merkelig greie.. Sier det bare som det er jeg. Tror egentlig ikke at du bør si at det suger, men du kan gjerne ytre negative meninger om hennes interesser, men hold det litt inne. Når du finner "roen" går det fint å si det som det er Lenke til kommentar
Banditt1 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 1 Jenter har ikke humor 2 Jenter vil ha bekreftelse, hele tiden. La dem snakkke, si "å ja " "skjønner" "mhm" "enig" "akkurat". 1'ern er jeg fullstendig enig i. 2'ern forstår jeg. Men hater å høre på uinteressante ting. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 2'ern forstår jeg. Men hater å høre på uinteressante ting. Men alt foregår over Facebook, du trenger jo ikke følge skikkelig med en gang Lenke til kommentar
Banditt1 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Si det da, si at det suger Merkelig greie.. Sier det bare som det er jeg. Tror egentlig ikke at du bør si at det suger, men du kan gjerne ytre negative meninger om hennes interesser, men hold det litt inne. Når du finner "roen" går det fint å si det som det er Selv til en du nettopp har møtt? Aner virkelig ikke hvordan jeg bør gå fram, sliter med å ta initiativ. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Selv til en du nettopp har møtt? Aner virkelig ikke hvordan jeg bør gå fram, sliter med å ta initiativ. Gjør slik som du gjør nå, det går jo flott! Se for deg at du skriver på et forum eller noe sånt Lenke til kommentar
Banditt1 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Gjør slik som du gjør nå, det går jo flott! Se for deg at du skriver på et forum eller noe sånt Noen små foskjeller. Anonymitet og samtalen starter med et emne. Det jeg frykter mest er at de neste jentene jeg møter, får samma inntrykket som det de jentene, som kjenner meg best nå, har. Noen små forskjeller. Anonymitet og samtalen starter med et emne. Det jeg frykter mest er at de neste jentene jeg møter, får samma inntrykket som det de jentene, som kjenner meg best nå, har. Endret 14. juni 2013 av Banditt1 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Se her, funker jo flott; Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 For en teit "samtale" 1 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) lol Okei, sånt her da; denne gangen ei annen jente Endret 14. juni 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg vil ikke kalle det en skikkelig samtale, å delta i en slik chat må være ekstremt kjedelig? Prater ikke ungdommen i dag litt mer fornuftig? 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Teksten vitner dessuten til at du prøver hardt å være morsom som f.eks "nai du vett skjermen å tastature litt på hendå lol" ønsker deg lykke til med denne taktikken. Til trådstarter, prøv å kommenter en hobby du har eller en interresse som gjerne kan falle begge i smak? Prøv deg litt frem og tilbake og når dere finner noe dere begge synes er interessant så kan dere prate i timesvis, ikke om samme emnet men samtalen tar en automagisk videre. Endret 15. juni 2013 av LithitiumS Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) oj Altså, de to jeg snakket med der er jenter jeg har kjent i godt over ti år, og jeg kan rett og slett se dem i fjeset til de dør av latter. "lol" blir sikkert litt tomt, men vi forstår godt hva vi mener Endret 15. juni 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hva slags jenter er det du kommer i kontakt med? For å si det sånn, oppjåla berter som kun bryr seg om nyeste mote er ikke akkurat den type jenter jeg kan ha en dypere samtale med heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå