hean Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Når du starter med at de strengt tatt ikke trenger å selge konsollen i det hele tatt, da gidder jeg ikke mer. Men siterer du meg vil du se at det ikke er noen vits for Sony å senke prisen om konkurransen ikke gg de selger alle de konsollene de vil. Så det. Var en veldig passende kommentar til ditt eget innlegg!! Hvis de tjener i lengden på å senke prisen på PS4 på grunn av salg av tjenester, spill og tilbehør og du sier så klokt.... "de trenger ikke gjøre det hvis de ikke trenger det" Hvis du ikke ser hvor dum den kommentaren din er uten ytterligere argumenter så lar vi den ligge Endret 17. juni 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 De trenger vel strengt tatt ikke selge PS4 i det hele tatt men hvis en billig konsoll totalt sett øker omsetningen så mye at de tjener på det... hvorfor skal de ikke gjøre det? Du har rett i mye av det du skriver, men igjen så har du mye å lære. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Du har rett i mye av det du skriver, men igjen så har du mye å lære. Sa orakelet... 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Satser en femmer på at MGS 5 kommer ut ganske nærme PS4 release. haha egentlig håper jeg ikke det driver å sparer nå! blir my spaghetti framover, og ferie er for pyser. Regner med jeg skal klare det som student. 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Kan det ikke komme no pakketilbud snart Har lyst å forhåndsbestille nuuuuh Endret 18. juni 2013 av probin Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er pakketilbud, bare ikke enda i Norge. Vet ikke hvor offesielle de er, men finnes pakker med konsollen BF4 + PSN Pluss eller bare med Watch_Dogs. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er pakketilbud, bare ikke enda i Norge. Vet ikke hvor offesielle de er, men finnes pakker med konsollen BF4 + PSN Pluss eller bare med Watch_Dogs. Ser at Amazon også har Killzone + PS+ og Knack bundle i tillegg. Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Aha.. Håper den kommer til norge snart da Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Ser at Amazon også har Killzone + PS+ og Knack bundle i tillegg. I NEED MY KNACK! MY MISSION IS TO PLAY KNACK! Håper på en bundle med Knack og PSN+ selv. Endret 18. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 haha egentlig håper jeg ikke det driver å sparer nå! blir my spaghetti framover, og ferie er for pyser. Regner med jeg skal klare det som student. Husker jeg var student da PS2 ble lansert... holdt på å dø da jeg så maskina i all sin prakt på Obs Tune i Sarpsborg. Hadde så lyst på den at jeg ikke klarte å fokusere på studiene på flere dager. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tenker jeg bestiller hos komplett eller Elkjøp...usikker på hvor. Men skal gjøres i kveld! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fått ordrebekreftelse fra Gamezone idag, 3998.- Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Bestilte du bare Playstation 4 pakken da? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Avbestilte akkurat ordren jeg hadde på coolshop. Verdt å betale litt ekstra for 5 års garanti. Tror jeg skal drøye litt med å bestille og se om det kommer noen bundler. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Da var PS4 forhåndsbestilt på Elkjøp. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Fått ordrebekreftelse fra Gamezone idag, 3998.- Den koster 3490 på Komplett.no.. Har enda ikke release datoen blitt annonsert??? Har liten tro på at de slipper den ETTER jul, tror heller at de slipper den rett før jul slik at man kan få/gi den i julegave! Endret 19. juni 2013 av elx90 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Den koster 3490 på Komplett.no.. Har enda ikke release datoen blitt annonsert??? Har liten tro på at de slipper den ETTER jul, tror heller at de slipper den rett før jul slik at man kan få/gi den i julegave! Takker, det visste eg ikke. Da skal eg nok avbestille. EDIT: Står fortsatt ubekreftet på Gamezone sin pris ser eg nå. Endret 19. juni 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Siden jeg jobber for Komplett, og bor i Sandefjord så er ikke valget særlig vanskelig Men jeg kommer nok til å vente noen uker eller par - tre måneder etter launch før jeg kjøper. hvis jeg bestiller på komplett. Må jeg betale nå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 hvis jeg bestiller på komplett. Må jeg betale nå? Nei, du kan betale ved henting eller velge faktura (får den 14. dager etter pakken er sendt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå