Gå til innhold

Hvor skal du handle din Playstation 4 og hva synes du er en fornuftig pris?

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fåes for 3 300 hvis en bestiller fra amazon, jeg har selvsagt brukt http://www.toll.no/t....aspx?id=153564 for å få riktig sum. Etter å ha testet med checkout osv fra amazon fikk jeg PS4 for 297,31 pund inkl frakt til Norge.

Greit å vite, men etter mi meining er ikkje dette verdt det. 5 års reklamasjonsrett er verdt 200 kroner ekstra.

EDIT: Ser at Mala kom meg i forkjøpet. :)

Kay

Endret av KayAU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noen betyr 200kr spart mer enn 5 års reklamasjonsrett :p ikke vet jeg, men det blir vel for de som tør å ta en risk. Kjøpte selv ps3 i Spania og sparte 2000kr, heldigvis så har jeg ikke hatt noen problemer enda :)

Edit: Btw, har "bestilt" ps4 som julegave av dama så får jeg håpe hun holder sitt ord !

Endret av Nandez
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte idag hos Gamestop. Dem fortalte meg at det sikkert vil komme diverse pakketilbud til forskjellige priser når det nærmer seg lansering, og at jeg da kan gi beskjed om hvilken "pakke" jeg ønsker.

Han jeg snakket med sa at dem har aldri opplevd så stor pågang med forhåndsbestillinger noensinne når det kommer til PS4, og at dem nesten garantert kommer til å ha nattåpent på grunn av det. Så da kan vi spille rett over midnatt på lanseringsdagen :-)

Endret av Happyherb_InnleggNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser fortsatt ingen som helst grunn til å forhåndsbestille. Sony elsker denne hypen som faen og at folk får kollektiv panikk over potensiell "manko" gjør at folk forhåndsbestiller over en lav sko.

Kjøper fortsatt min i butikken på lanseringsdagen, enten etter jobb eller etter at jeg har vært hjemmom og spist middag og luftet bikkja, akkurat som alle de andre gangene det har vært "produsert for få produkter" eller "snart tomt på lageret til produsenten"..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ser fortsatt ingen som helst grunn til å forhåndsbestille. Sony elsker denne hypen som faen og at folk får kollektiv panikk over potensiell "manko" gjør at folk forhåndsbestiller over en lav sko.

Kjøper fortsatt min i butikken på lanseringsdagen, enten etter jobb eller etter at jeg har vært hjemmom og spist middag og luftet bikkja, akkurat som alle de andre gangene det har vært "produsert for få produkter" eller "snart tomt på lageret til produsenten"..

Kom igjen, vær med på leken. Vær litt mer hysterisk ;)

Lenke til kommentar

3490 for pre order ps4 er ikke så gale pris synest jeg

Husker da jeg kjøpte ps3 for 6000kr med et par spill når den var helt fersk i 2006 og 6000kr den gang var en del penger.

60Gb og bakoverkompatibel med ps2 spill og minnekort leser og den fungerte som en ovn i tillegg :-P

Den er i full drift enda selv etter mange 1000 timer gaming og 7 år i tjeneste snart :)

Lenke til kommentar

Kom igjen, vær med på leken. Vær litt mer hysterisk ;)

Ok.

Har preordera på Amazon, Elkjøp, Coop, Rimi, Peppes og fire-fem andre sider bare for å være sikker. Har lagd en online petition om å fremskynde atomuret sånn at release kommer fortere så jeg slipper å vente så lenge. Sjekk facebookgruppa mi samtidig.

Cold as ice er bare fornavnet mitt i en liten sammmenheng som dette. Har aldri vært sucker for markedskrefter uansett hva de kaster etter meg, og jeg vet bedre enn å tro det jeg leser på internett om både det ene og det andre.

Selv om dette er kjempestort for noen er det ikke mer enn en lansering av en ny konsoll for meg - har nok å gjøre i mellomtiden og plutselig er dagen kommet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok.

Har preordera på Amazon, Elkjøp, Coop, Rimi, Peppes og fire-fem andre sider bare for å være sikker. Har lagd en online petition om å fremskynde atomuret sånn at release kommer fortere så jeg slipper å vente så lenge. Sjekk facebookgruppa mi samtidig.

Cold as ice er bare fornavnet mitt i en liten sammmenheng som dette. Har aldri vært sucker for markedskrefter uansett hva de kaster etter meg, og jeg vet bedre enn å tro det jeg leser på internett om både det ene og det andre.

Selv om dette er kjempestort for noen er det ikke mer enn en lansering av en ny konsoll for meg - har nok å gjøre i mellomtiden og plutselig er dagen kommet :)

Ice cold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tull og toll medregnet ? :) 5 års reklamasjonsrett kan du jo bare glemme.

Sant.

Mange tenker ikke over slike ting når de skal spare 300-400 kroner fra utlandet. Så går konsollen til helvete etter 2 år og 1 måned og du har ikke lenger garanti eller noe du skulle ha sagt på produktet. I tillegg så har man så mye rettigheter og lover gjennom å handle i Norge at det er safest. For min del Komplett er også veldig praktiske for oss som bor i byene med pick up point!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...