Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Tull og toll medregnet ? 5 års reklamasjonsrett kan du jo bare glemme. 1 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Kan fåes for 3 300 hvis en bestiller fra amazon, jeg har selvsagt brukt http://www.toll.no/t....aspx?id=153564 for å få riktig sum. Etter å ha testet med checkout osv fra amazon fikk jeg PS4 for 297,31 pund inkl frakt til Norge. Greit å vite, men etter mi meining er ikkje dette verdt det. 5 års reklamasjonsrett er verdt 200 kroner ekstra. EDIT: Ser at Mala kom meg i forkjøpet. Kay Endret 14. juni 2013 av KayAU 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Selv så kommer jeg til å forhåndsbestille hos en fysisk butikk, selv om det kommer til å koste meg et par hundrelapper ekstra sannsyneligvis. Noen som har vet hva gamestop/ebgames skal ha for forhåndsbestilt PS4? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) For noen betyr 200kr spart mer enn 5 års reklamasjonsrett ikke vet jeg, men det blir vel for de som tør å ta en risk. Kjøpte selv ps3 i Spania og sparte 2000kr, heldigvis så har jeg ikke hatt noen problemer enda Edit: Btw, har "bestilt" ps4 som julegave av dama så får jeg håpe hun holder sitt ord ! Endret 14. juni 2013 av Nandez Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 La en ordre hos Komplett.no! Kjempe pris. Nå er det bare og vente Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har heller ikke forhåndsbestilt noe ennå. Tenkte jeg skulle vente og se om elkjøp eller noen fikk spesialtilbud eller at det kom noen bundles. Men deler nervøsiteten nå, når nesten alle kjøper. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Er jo bare å bestille på Komplett, kommer så Elkjøp med en god deal avbestiller du bare den første. Går godt det! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Komplett har satt prisen til 3490,- for PS4. Er bare til å bestille der til dem som vil det http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782007 Endret 14. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har ikke forhåndsbestilt, vet ikke om jeg kommer til å ville ha Playstation 4 enda engang. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Forhåndsbestilte idag hos Gamestop. Dem fortalte meg at det sikkert vil komme diverse pakketilbud til forskjellige priser når det nærmer seg lansering, og at jeg da kan gi beskjed om hvilken "pakke" jeg ønsker. Han jeg snakket med sa at dem har aldri opplevd så stor pågang med forhåndsbestillinger noensinne når det kommer til PS4, og at dem nesten garantert kommer til å ha nattåpent på grunn av det. Så da kan vi spille rett over midnatt på lanseringsdagen :-) Endret 14. juni 2013 av Happyherb_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser fortsatt ingen som helst grunn til å forhåndsbestille. Sony elsker denne hypen som faen og at folk får kollektiv panikk over potensiell "manko" gjør at folk forhåndsbestiller over en lav sko. Kjøper fortsatt min i butikken på lanseringsdagen, enten etter jobb eller etter at jeg har vært hjemmom og spist middag og luftet bikkja, akkurat som alle de andre gangene det har vært "produsert for få produkter" eller "snart tomt på lageret til produsenten".. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Du er cold as ice azz. Endret 14. juni 2013 av IcedInsanity 5 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser fortsatt ingen som helst grunn til å forhåndsbestille. Sony elsker denne hypen som faen og at folk får kollektiv panikk over potensiell "manko" gjør at folk forhåndsbestiller over en lav sko. Kjøper fortsatt min i butikken på lanseringsdagen, enten etter jobb eller etter at jeg har vært hjemmom og spist middag og luftet bikkja, akkurat som alle de andre gangene det har vært "produsert for få produkter" eller "snart tomt på lageret til produsenten".. Kom igjen, vær med på leken. Vær litt mer hysterisk Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 3490 for pre order ps4 er ikke så gale pris synest jeg Husker da jeg kjøpte ps3 for 6000kr med et par spill når den var helt fersk i 2006 og 6000kr den gang var en del penger. 60Gb og bakoverkompatibel med ps2 spill og minnekort leser og den fungerte som en ovn i tillegg :-P Den er i full drift enda selv etter mange 1000 timer gaming og 7 år i tjeneste snart Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Kom igjen, vær med på leken. Vær litt mer hysterisk Ok. Har preordera på Amazon, Elkjøp, Coop, Rimi, Peppes og fire-fem andre sider bare for å være sikker. Har lagd en online petition om å fremskynde atomuret sånn at release kommer fortere så jeg slipper å vente så lenge. Sjekk facebookgruppa mi samtidig. Cold as ice er bare fornavnet mitt i en liten sammmenheng som dette. Har aldri vært sucker for markedskrefter uansett hva de kaster etter meg, og jeg vet bedre enn å tro det jeg leser på internett om både det ene og det andre. Selv om dette er kjempestort for noen er det ikke mer enn en lansering av en ny konsoll for meg - har nok å gjøre i mellomtiden og plutselig er dagen kommet 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ok. Har preordera på Amazon, Elkjøp, Coop, Rimi, Peppes og fire-fem andre sider bare for å være sikker. Har lagd en online petition om å fremskynde atomuret sånn at release kommer fortere så jeg slipper å vente så lenge. Sjekk facebookgruppa mi samtidig. Cold as ice er bare fornavnet mitt i en liten sammmenheng som dette. Har aldri vært sucker for markedskrefter uansett hva de kaster etter meg, og jeg vet bedre enn å tro det jeg leser på internett om både det ene og det andre. Selv om dette er kjempestort for noen er det ikke mer enn en lansering av en ny konsoll for meg - har nok å gjøre i mellomtiden og plutselig er dagen kommet Ice cold. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Er spent på hva prisen hos videgamesplus kommer til å ligge på. Husker det var "GoTo" plassen alle kjøpte sin PS3. Mye pga DHL leveranse og "under tollgrensen" forsendelser. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Håper det kommer en slags pakkeløsning, skal ha både kamera og en ekstra håndkontroller i tillegg til spill. Vi får holde hverandre oppdatert i tilfelle det kommer noen gode dealer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Tull og toll medregnet ? 5 års reklamasjonsrett kan du jo bare glemme. Sant. Mange tenker ikke over slike ting når de skal spare 300-400 kroner fra utlandet. Så går konsollen til helvete etter 2 år og 1 måned og du har ikke lenger garanti eller noe du skulle ha sagt på produktet. I tillegg så har man så mye rettigheter og lover gjennom å handle i Norge at det er safest. For min del Komplett er også veldig praktiske for oss som bor i byene med pick up point! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Siden jeg jobber for Komplett, og bor i Sandefjord så er ikke valget særlig vanskelig Men jeg kommer nok til å vente noen uker eller par - tre måneder etter launch før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå