Gå til innhold

Hvor skal du handle din Playstation 4 og hva synes du er en fornuftig pris?

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har vertfall Komplett fått bekreftet prisen på PS4 og Xbox1.

PS4: 3490

Xbox: 3990

http://www.komplett....m_campaign=xbox

http://www.komplett....tm_campaign=ps4

Mens Gamezone har Xbox1 til 3989, spar 1 kr!!

http://www.gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-One/Maskinvare/Xbox-One-Konsoll-XB1-Maskin-m--kontroll--Kinect-20-121043-p0000049626.aspx

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Har lagt inn forhåndsbestilling hos MS på Xbox One, men tror faktisk majoriteten av spillingen blir å finne sted på PS4. Ihvertfall visst flesteparten av IRL-bekjente velger PS4 og online biten der :)

Ser ut som om prisen blir å ligge på rundt 3500,- ja! Da vanker det en forhåndsbestilling der også ja!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er vel ikke bekreftet 100% når det står det her på xbox one "Prisen er estimert, og kan være for høy. Så snart den norske prisen gjøres kjent vil alle forhåndsbestillinger justeres."

Selv har jeg forhåndsbestilt ps4 på elkjøp. Sto 5500 når jeg bestilte, nå er det 4290 eller noe. Men i følge de jeg snakket med der blir prisen justert så snart de har et tall fra sony og forholde seg til.

Lenke til kommentar

Om ein skulle hatt samme relative prisforskjell som i USA/EU, skulle PS4 ha kosta 3200 kroner, so slik sett er prisskilnaden litt skuffande. Men det er fortsatt ikkje ein dyr konsoll. Det er vanskeleg å vite sikkert, men basert på spesifikasjonane og tidlege analyser, ser det ut som om PS4 blir den kraftigaste konsollen på marknaden, og samanlikna med både Wii U og XOne, vil eg seie det er eit godt kjøp.

Sjølv trur eg ikkje eg kjem til å kjøpe nokon av konsollane ved utgiving denne gongen. Wii U ville ha blitt vurdert dersom han kosta under 2000, men akkurat no er eg litt uroa over framtida den til konsollen. PS4 er det svært godt mogleg at eg kjøper når der dukkar opp eit spel eg er entusiastisk nok over.

Mi rangering av konsollane med utgangspunkt i prisane på komplett.no:

Høgast pris:

1. Xbox One - 4000 kroner

2. PS4 - 3500 kroner

3. Wii U - 2000 kroner

4. PS3/X360 - 1500 kroner

5. Wii - 1200 kroner

Mest attraktiv, uavhengig av pris:

1. PS4

2. Wii U

3. PS3/X360

4. Wii

5. XOne

Kay

Endret av KayAU
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om ein skulle hatt samme relative prisforskjell som i USA/EU, skulle PS4 ha kosta 3200 kroner, so slik sett er prisskilnaden litt skuffande. Men det er fortsatt ikkje ein dyr konsoll. Det er vanskeleg å vite sikkert, men basert på spesifikasjonane og tidlege analyser, ser det ut som om PS4 blir den kraftigaste konsollen på marknaden, og samanlikna med både Wii U og XOne, vil eg seie det er eit godt kjøp.

Sjølv trur eg ikkje eg kjem til å kjøpe nokon av konsollane ved utgiving denne gongen. Wii U ville ha blitt vurdert dersom han kosta under 2000, men akkurat no er eg litt uroa over framtida den til konsollen. PS4 er det svært godt mogleg at eg kjøper når der dukkar opp eit spel eg er entusiastisk nok over.

Mi rangering av konsollane med utgangspunkt i prisane på komplett.no:

Wii U koster 2000. Premium til 2500 inkluderer et spill, ladestasjon og noe andre greier. Hvis du vil ha "bare" konsollen så er vel basic grei.

Lenke til kommentar

Wii U koster 2000. Premium til 2500 inkluderer et spill, ladestasjon og noe andre greier. Hvis du vil ha "bare" konsollen så er vel basic grei.

Mange takk, eg har retta det no. 2000 er ikkje so gale som det var opprinneleg, kanskje dersom der kjem eit nytt kutt før jul...

EDIT: Men veit du korleis det er med kontrollarar? Får ein alt ein treng i grunnpakken?

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...