Aeyoun Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg vil gjerne se en artikkel eller infoside som viser hvor mange abonnementer dere har på Ekstra. Jeg er svært interessert i betalt media på nettet—leser PaidContent daglig—og hadde syntes dette var kjempespennende. Informasjonen er allerede offentlig tilgjengelig så det er ikke snakk om å avsløre forretningshemmeligheter. Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Vi har nettopp lagt ut en egen presentasjonsside hvor vi har samlet den mest sentrale informasjonen om Hardware Ekstra. Informasjon om det som skjer i kulissene, for eksempel hvor mange som blir Ekstra-medlemmer fra dag til dag, er nok mer for de spesielt interesserte og bør i tilfelle publiseres i andre kanaler. For min egen del synes jeg diskusjonsforum, som Diskusjon.no, fungerer utmerket til slik erfaringsutveksling. Det finnes kanskje andre fora (her i Norge) for utveksling av erfaringer også? I løpet av de siste to årene har det jo dukket opp en rekke pluss-tjenester som jeg vil tro har mye å lære av hverandre og mye de kan dele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg