Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det er bare for VGS at folk har fått svar, så vidt jeg ser. Var noen fra NHH også? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Var noen fra NHH også? Opptak på master går ikke via SO Lenke til kommentar
Norah Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg søkte forkurs til ingeniør på HIOA, men kom ikke inn Selv om jeg har 4,5 i snitt. Jeg søkte i kvoten for de som har generell studiekompetanse, men mangler fysikk og matematikk. Så nå blir det vel "ingeniørpakken" på Bjørknes Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvem som helst kan få svar allerede nå. Det eneste kravet er at du skal ha fått beskjed innen den 20. Lenke til kommentar
arfa Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har søkt påbygg til generell studiekompetanse på dei skulane i Bergen som statistisk sett skal ha eitt klart fleirtal av jenter og homofile gutar. Så da står det berre på om eg får plass, og om eg har økonomi til å takke ja til den plassen. hehe... har søkt påbygg i Bergen eg og hvilken skole kom du inn på? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 hehe... har søkt påbygg i Bergen eg og hvilken skole kom du inn på? Lenke til kommentar
Lothaur Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da fikk jeg svar fra HiST om at jeg er kommet inn på forkurs (realfagskurs)! Var veldig usikker på om jeg kom inn i Trondheim eller ikke, men dette gjorde resten av sommeren mye bedre : ) Lenke til kommentar
arfa Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 har ikke søkt på noen av de :/ Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da fikk jeg svar fra HiST om at jeg er kommet inn på forkurs (realfagskurs)! Var veldig usikker på om jeg kom inn i Trondheim eller ikke, men dette gjorde resten av sommeren mye bedre : ) Hvor mye karakter/studiepoeng hadde du? Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har søkt grunnskolelærer 1-7 på HiOA. Litt usikker på dette, men virker som om alle kvalifiserte har blitt tilbudt studieplass de siste årene, men dette året er det en økning på 21 % i antall søkere, så jeg er litt redd for at snittet mitt ikke holder. Snittet mitt er 43,3 (medregnet tilleggspoeng osv). Livredd for at det ikke holder! Lenke til kommentar
Lothaur Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvor mye karakter/studiepoeng hadde du? 49.0-49,3 tror jeg. Vet ikke helt om jeg får poeng for 6 måneder eller 5 måneder studie for hvert semester. Kom du inn også? Lenke til kommentar
Kaudervelsk Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 master i regnskap og revisjon. Håper jeg kommer inn... Søker med bachelor og ikke VGS karakterer. Med VGS karakterer hadde det vært en del enklere.... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 49.0-49,3 tror jeg. Vet ikke helt om jeg får poeng for 6 måneder eller 5 måneder studie for hvert semester. Kom du inn også? Kom inn ja, fikk vite at det hadde skjedd en feil under behandling av søknaden så måtte ta kontakt med dem. Fikk da tilsendt tilbudet. Hadde 50-51 poeng. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da er resultata klare på samordna opptak. Eg kom inn på Økonomi og Administrasjon på HiB. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da ble det branningeniør på HSH på meg! 1 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jippi, det blir fysikk og matematikk på NTNU! Vet dere hvordan det går an å sjekke hvem andre som kom inn på studiet gjennom Samordna? 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Fikk både ja til forkurs til ingenørstudier og årrstudium i religion og etikk på UiA. Siden jeg ønsker jeg å fullføre historie bachelor, så tar jeg religion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå