Meridies Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg søker i ordinærkvoten, så jeg har ca 69 poeng. Jeg studerte noe annet i 4 år før jeg innså at det var lege jeg egentlig ville bli, så da har jeg alle alderspoengene! Men det er absolutt ikke umulig å komme inn på medisin i Oslo - heller ikke rett fra vgs! Kjenner flere som har gjort det, man trenger jo bare gode karakterer Lykke til! Takk. Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hat søkt politihøgskolen. Ellers stortrives jeg på jussen i Tromsø. Påbegynner tredje avdeling her. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Har søkt påbygg til generell studiekompetanse på dei skulane i Bergen som statistisk sett skal ha eitt klart fleirtal av jenter og homofile gutar. Så da står det berre på om eg får plass, og om eg har økonomi til å takke ja til den plassen. 6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvor finner man den statistikken? Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hat søkt politihøgskolen. Ellers stortrives jeg på jussen i Tromsø. Påbegynner tredje avdeling her. Så da gir du deg på jussen hvis du kommer inn på PHS? Har selv alltid hatt en drøm å bli politi, men det blir tydeligvis med drømmen. Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Så da gir du deg på jussen hvis du kommer inn på PHS? Har selv alltid hatt en drøm å bli politi, men det blir tydeligvis med drømmen. Får se på det. Søker permisjon fra jussen i første omgang. Stortrives på jussen, så vi får se! Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg søker i ordinærkvoten, så jeg har ca 69 poeng. Jeg studerte noe annet i 4 år før jeg innså at det var lege jeg egentlig ville bli, så da har jeg alle alderspoengene! Men det er absolutt ikke umulig å komme inn på medisin i Oslo - heller ikke rett fra vgs! Kjenner flere som har gjort det, man trenger jo bare gode karakterer Lykke til! Med 69 poeng i ordinærkvoten har du jo nok poeng til å komme inn også i kvoten for førstegangsvitnemål, så da er du selv et eksempel på at det er mulig. Lenke til kommentar
xpokerx Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Har søkt Informatikk på Uio Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Så da gir du deg på jussen hvis du kommer inn på PHS? Har selv alltid hatt en drøm å bli politi, men det blir tydeligvis med drømmen. Hvorfor blir det med drømmen? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har også søkt datateknikk Hvor mange konkurransepoeng har du? 49.8 Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Master Økad NHH, håper på svar i morgen...... Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Søkte 2-årig master i datateknikk på UiA, HiN og NTNU. Har fått tilbud om skoleplass og hybel i Grimstad og Narvik. NTNU sender ikke svar før om en uke til, jeg hadde kommet inn i fjor, men antall søkere har gått opp rundt 40% i år, så det går ikke, var for lat på bacheloren. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Master Økad NHH, håper på svar i morgen...... Kravet for å komme inn er 4,1. Eg fekk svar idag 1 Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer ! Æ kom inn æ også i dag hadde 4,2 1 Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer ! Æ kom inn æ også i dag hadde 4,2 Takk det samme! Hadde 4,2 eg òg så var rimelig sikker. Blir ein spennande høst 1 Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Herlig Blir sinnsykt spennende til høsten ja Hvilket masterprogram er det du har sett for deg? Endret 13. juli 2013 av Asuncion Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Da har eg hama på venteliste, rettnok berre 9. plass på fyrsteynskje. Men eg må nok diverre takka nei av økonomiske grunnar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Dere som har fått svar (gratulerer forresten) - Søker dere direkte og ikke gjennom SO? Lenke til kommentar
''' Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Dere som har fått svar (gratulerer forresten) - Søker dere direkte og ikke gjennom SO? Det er bare for VGS at folk har fått svar, så vidt jeg ser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå