thomit Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) SSD kan være greit å lagre spill på, men da spill med verdener og sånn som må lastes; f.eks. Skyrim e.l. Ingen vits i å ha spill som Call of Duty der... Er det noen vits i å ikke installere det på SSD'en da? Hvis man har plass nok, mener jeg? Man får jo tross alt raskere loading & saving. Endret 16. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
wassup Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er det noen vits i å ikke installere det på SSD'en da? Hvis man har plass nok, mener jeg? Man får jo tross alt raskere loading & saving. Nei, er ikke noen vits i å ikke ha det på SSD, men det er et spørsmål om prioritering av plassen Alt etter behov og kapasitet. Lenke til kommentar
YuiqenGoth Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Du får ikke høyere fps. Du får bare raskere loading-tider, som hvis du har masse maps. Jepp, det jeg mente Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har 2 stk SSD, og flytter spill jeg spiller iver på de. For å si det slik, det er lett verdt å ha spill som battlefield på SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå