Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Noen som kan forklare meg hva dette betyr? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Dem som har/betaler for "ekstra" tjenesten på Hardware.no: Hardware.no - "Ekstra" Endret 14. juni 2013 av Konkulf Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg prøver gjerne en gratis måned men jeg vil ikke ha den der ekstra fanen i avataren min. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nice, får vel Hardware DLC også da snart. "Hardware +" kanskje, for ekstra kunder? 2 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg prøver gjerne en gratis måned men jeg vil ikke ha den der ekstra fanen i avataren min. Hei, etter at du eventuelt har skaffet deg "Ekstra", kan du skru av at det skal vises under din avatar her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=tekstra (Du kommer ikke inn på den siden før du er Ekstra-medlem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå