Runar Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Generelt lite vits i, det hadde blitt oppdaget fort av de vanlige konspirasjonshodene her på forumet. Skal vi vedde? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Please pay no attention to the man behind the curtain. In other news så er me i gang med prosessen for å velje ut nye veiledere og moderatorar. Det tar litt tid å få alt på plass, men me har allereie kontakta fleire. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 In other news så er me i gang med prosessen for å velje ut nye veiledere og moderatorar. Det tar litt tid å få alt på plass, men me har allereie kontakta fleire. Dette gjør meg nervøs. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Dette gjør meg nervøs. Ifølge profilen din har du medlemstittel "Burker". Ikke "bruker" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Dei fleste søknadane er no behandla og me har fått ein god oversikt. Ikkje fortvil om du ikkje har fått respons i søknadstråden, det er ikkje alle søkarane me ser behov for å spørje ut. Eg vil gå i gang med å gje tilbod om stillingar mot slutten av denne veka. Dei som ikkje får tilbod vil få beskjed om dette i søknadstråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå