Korka Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hei. Har lagt inn søknad og lurer på hva det betyr siden tråden min ble markert som løst. Og får man svar i tråden om man har fått stilling som moderator/veileder? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Har lagt inn søknad og lurer på hva det betyr siden tråden min ble markert som løst. Og får man svar i tråden om man har fått stilling som moderator/veileder? Tråden din står ikkje som løst her. Du får svar i tråd, evt. over PM dersom du ikkje svarar i tråden. Det vil nok bli ein liten diskusjon i tråden uansett før noko blir avgjort. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Helse-seksjonen kunne tidvis trengt en flere moderatorer, alt etter hvor mange som er på frifot. Noen ganger er det sjokkerende hva som er tillatt å publisere der, da alt fra tydelig psykisk syke til wannabe-leger. Endret 16. juni 2013 av WonderStivi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Og der gjorde du deg til overlege(n) selv ... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Helse-seksjonen kunne tidvis trengt en flere moderatorer, alt etter hvor mange som er på frifot. Noen ganger er det sjokkerende hva som er tillatt å publisere der, da alt fra tydelig psykisk syke til wannabe-leger. Mener du at det ikke burde være tillatt for bla. psykisk syke å poste i forumet, så lenge de ikke bryter reglene? Psykisk syke er psykisk syke. Trenger man lege, går man til lege. Det er sunn fornuft å være skeptisk til svar man får på emnet. Dette hindrer derimot ikke at folk kan svare på spørsmål. Trenger man å være sikker, er det alltids mulig å søørre etter troverdige kilder. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg mener at dette forumet har et ansvar for å beskytte psykisk syke fra seg selv. Spesielt når det utleveres såpass mye informasjon som ble gjort i de tilfellene jeg tenker på. Så ja, jeg ville moderert Helse ekstra strengt, både ovenfor syke og de som leker leger. Det kan godt være at det har blitt "ryddet" i helse-seksjonen i ettertid, men i vinter var det ganske ille. 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg mener at dette forumet har et ansvar for å beskytte psykisk syke fra seg selv. Spesielt når det utleveres såpass mye informasjon som ble gjort i de tilfellene jeg tenker på. Så ja, jeg ville moderert Helse ekstra strengt, både ovenfor syke og de som leker leger. Nå nevner jeg selvfølgelig ikke enkeltsaker, men vi har flere ganger tatt grep for å beskytte brukere mot seg selv, enten i form av å kontakte de eller utestengelse. Men husk at vi ikke får med oss alt, så hvis du kommer over brukere du mener trenger beskyttelse bør du rapportere de. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg vil gjerne som eks. mod og admin få anbefale folk å prøve seg. Det er en nyttig erfaring. Spesielt vil jeg anbefale folk som er aktive i Samfunnkategorien om å ta en tørn. (Den var mitt hjertebarn i alle år.) Det gjelder også de som er uenige i dagens moderering, dels kan modteamet ha godt av nye og ulike stemmer, dels gir det deg selv et litt annet perspektiv. Geir 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Å splitte opp i en masse nye underkategorier, anser i utgangspunktet som en temmelig dårlig idé. Med mindre der er vesentlig behov for det da. Men kan vanskelig tenke meg det i den store mengden kategorier der alt er. Endret 16. juni 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Å splitte opp i en masse nye underkategorier, anser i utgangspunktet som en temmelig dårlig idé. Med mindre der er vesentlig behov for det da. Men kan vanskelig tenke meg det i den store mengden kategorier der alt er. Litt usikker på kva du meiner, men dersom det er samletrådane så er det ikkje snakk om å opprette nye kategoriar. Det er snakk om å flytte større diskusjonar om enkeltemne ut frå ein tråd på fleire hundre sider. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ja det kan sikkert være noe i det. Sånn feks minianmeldelsetråden, der det av og til tar av om et og hint spesielt. Vi snakket om det før engang atte hvis det kunne vært en tråd for under hver anmeldelse diskusjon. Sånn atte det kan være muligheter sikkert å bygge ut noe sånt med systemer og sånt ja. . Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg håper da et nytt personell klarer å gjøre en enda bedre jobb. Ikke at de som er der gjør en bra jobb Det er likevel en del tråder som helt klar er for vanskelig å holde oversikten i. i praktisk er omtrent alle trådene over 15 sider lit tungvinte å se/lese gjennom Det er argumenter for at mange tråder bør splittes For endel år side var argumentet motsatt for endel tråder jeg håper at oversikten blir bedre slik at man gidder lete opp og lese slike tråder lykke til, til dere som skal orden opp i dette Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hadde jo vært spennende dette, men tror jeg venter med en eventuell søknad. Sist jeg var moderator på et forum var vel på whereisit.org tilbake i 2005/6... Hvor ble ble det av årene? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Bare et spørsmål fordi jeg er nysgjerrig, men når kan man regne med å få svar og tilbakemeldinger? Endret 19. juni 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Me har fått ein oversikt over søknadane og henta inn ein del informasjon om brukarane som søkte. Neste steg blir å vurdere kven me vil ta inn. Eg har lyst å få det gjort så snart som råd, men det kan vel ta ei veke eller to. Alle som har søkt vil få ein melding i tråden uansett om brukaren blir tilbudt stilling eller ei. Får me ikkje respons i tråden frå dei me er interessert i så tar me kontakt på PM. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Blir spennende å se hvem som blir valgt Jeg har iallefall bestemt at jeg ikke har noe særlig ønske om moderator/veilederplass, trives med "bidragsplassen" idag som vanlig medlem. Husk å annonsere hvem som blir den/de store vinneren/vinnerne :3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Husk å annonsere hvem som blir den/de store vinneren/vinnerne :3 Det er klart! Me vil ikkje halde sånt hemmeleg. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Men hva om man setter inn en Ninjarator? En supermoderator som hjemsøker forumet og usett luker ut utyske skriblerier. Ville man holdt sånt hemmelig? Kanskje det er en av disse her nå? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Generelt lite vits i, det hadde blitt oppdaget fort av de vanlige konspirasjonshodene her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå