sinnaelgen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Når man jobber i et regneark , er i redigeringsmodus og har markert deler av teksten og trykker "enter" tasten så blir jeg kaste ut av regnearket og over til nettleseren firefox hvorfor skjer det ? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Når man jobber i et regneark , er i redigeringsmodus og har markert deler av teksten og trykker "enter" tasten så blir jeg kaste ut av regnearket og over til nettleseren firefox hvorfor skjer det ? Merkelig. Sikker på at du ikke trykker på noen andre knapper, evt. en hurtigtastkombinasjon slik at FF-vinduet åpnes? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) nei, jeg trykket bare på enter tasten. jeg skal se om det skjer flere ganger joda det skjer , men jeg havner ikke nødvendigvis på Firefox . oppskriften er starte opp regnearket i openofice 3.4.1 skriv inn ett eller annet i flere av rutene trykk på "f2" for å komme i redigeringsmodus marker deler av teksten trykk ctrl + C for å kopiere trykk på enter tasten ( begge 2 gir samme resultat ) I de siste forsøkene var jeg innom et annet program hadde i bruk ,men kom så tilbake til regnearket Endret 14. juni 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 nei, jeg trykket bare på enter tasten. jeg skal se om det skjer flere ganger Dette er merkelig. Jeg er engetlig ikke så vant til OpenOffice, både foretrekker og bruker Microsoft Office. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Nå viste det sag at hvis jeg trykker "F2" for å gå ut at redigering i stedet for "enter" så skjedde det samme . Det virker som det er vilkårlig hvilken tast jeg trykker . så lenge man trykker på noe eller klikker i en annen rute for å komme ut av redigering så skjer det samme Nå kom windows7 med noen oppdateringer for noen dager siden som jeg hadde lit trøbbel med å få oppdatert Endret 14. juni 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå