Corleone Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg savner en funksjon her på forumer. Jeg kaller den 'rapportér denne posten til en moderator'. Dette fordi jeg reagerer sterkt på enkelte poster som legges ut her på forumet. Uttalelser som "jeg håper at du dør" eller "jeg håper kona di forlater deg" synes jeg vi kan være foruten her på forumet. Moderatorene har mye arbeid hvis de skal gå gjennom alle postene, så dette kan lette arbeidet deres. Den som rapporterer inn en post må selvsagt skrive en begrunnelse for dette og moderatoren må lese alle postene for å få med seg sammenhengen. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Du kan jo bruke mail (funker like greit). Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: Corleone skrev (2002-02-14 16:52):Jeg savner en funksjon her på forumer. Jeg kaller den 'rapportér denne posten til en moderator'. Dette fordi jeg reagerer sterkt på enkelte poster som legges ut her på forumet. Uttalelser som "jeg håper at du dør" eller "jeg håper kona di forlater deg" synes jeg vi kan være foruten her på forumet. Moderatorene har mye arbeid hvis de skal gå gjennom alle postene, så dette kan lette arbeidet deres. Den som rapporterer inn en post må selvsagt skrive en begrunnelse for dette og moderatoren må lese alle postene for å få med seg sammenhengen. Skal se på saken. Har en tråd på gang med ang. forum-updates på Hardware.no->tilbakemeldinger: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=60&replies=7 Melding nr. 8. Mvh, Amund Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 En annen ting, jeg synes det burde stå "moderator", eller noe i den duren, under navnet på de som er moderatorer på dette forumet. :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Helt enig med deg der ja. Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ok, i frames-varianten av forumet har vi nå startet testing av systemet for å melde ifra om upassende tråder. Sjekk ut på forum.hardware.no/frames/ (For å melde ifra, klikk på "Meld ifra!" i headingen til hver enkelt melding). I frames-forumet kan du forøvrig klikke på "mod's" i menyen for å se hvem som har tilgang til å moderere den aktulle kategorien. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå