Windoge Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Trenger forslag til hvor jeg kan opprette e-post som ikke er et typisk gratisalternativ som Gmail, Yahoo, Hotmail, osv. Det er flere sider som ikke godtar disse, men mer eksklusive e-postkontoer. Jeg hadde en gjennom Telenor som sluttet med @online.no, men mistet kontoen når jeg sa opp bredbåndet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du har jo sikkert en igjennom ditt nye bredbånd. Eller surfer du på naboens??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Du har jo sikkert en igjennom ditt nye bredbånd. Eller surfer du på naboens??? Bruker Nextgentel, men jeg fikk ikke opprettet automatisk e-post av den grunn. Alternativer hadde uansett vært fint. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 gjennom webhotell eventuell? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 gjennom webhotell eventuell? Gjerne. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Gjerne. http://www.one.com/no/ tilbyr dette f.eks. Da får du med deg lagringsplass, domene og ubegrenset antall e-postkontoer. Domenen blir enden av mailadressen.. f.eks.. thomas.com gir [email protected] Hvis du ikke ønsker å ha hjemmeside, kan allikevel lagringsplassen være til nyttig til andre ting, bilder osv.. mer som en sikker hardisk? Det koster litt da Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 NextGenTel har epostadresser på broadpark.no. Men det gir samme problem som online, hvis du bytter leverandør så mister du epostadressen. (Jeg har nettopp byttet andre veien, fra NGT til Telenor.) Jeg har som Daddy foreslår registrert mine egne domener og har epost på dem. Da blir de uavhengig av leverandør, og i tillegg unike. Jeg har brukt Domeneshop til mine. Geir Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg har hatt epost der jeg har webhotell i noen år nå. Det koster noen kroner i året, men det er verdt det etter min mening og det er praktisk å ha epost på eget domenenavn. Greit å slippe å benytte seg av en epost-tilbyder som plutselig stenger ned eller at man mister adressen pga bytte av ISP osv. Endret 14. juni 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Bruker one.com for mail jeg og. Fornøyd og synes det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå