granny Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har forsøkt flere ganger å sikkerhetskopiere innholdet på PC, men får denne meldingen: "Windows Sikkerhetskopiering klarte ikke å fastslå bibliotekplassering for en av brukerne som er inkludert i sikkerhetskopien. Detaljer: Enheten er ikke klar." Noen som forstår hva som menes og har en løsning? Har en HP ProBook 6555b Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Kanskje det er det at du kjører en prosess som bruker filene du skal sikkerhetskopiere? Dvs. at du kjører et program som bruker en av filene du skal kopiere, slik at det ikke lar seg gjøre å kopiere filen. Mitt tips er at du lukker alle programmer mens du gjør dette (unntatt sikkerhetskopieringen så klart). Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Det er faktisk mulig... Da skal jeg jammen prøve det :-) Takk for tips :-) Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Det er faktisk mulig... Da skal jeg jammen prøve det :-) Takk for tips :-) Ingen endring selv om jeg lukket alle programmer... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Du tar sikkerhetskopi til en ekstern disk eller en annen disk/partisjon på pcen? Og den disken du tar kopi til er formatert med NTFS? (bruker disken FAT32 støttes ikke store filer på over 4 GB) Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Du tar sikkerhetskopi til en ekstern disk eller en annen disk/partisjon på pcen? Og den disken du tar kopi til er formatert med NTFS? (bruker disken FAT32 støttes ikke store filer på over 4 GB) Har prøvd til flere eksterne disker, men akkurat nå prøver jeg til Netgear Store Home Media Server. Har satt i gang "systemavbildning" og det ser ut til å gå greit - men tar jo evigheter.... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kommer jo an på hvor mange GB med data du har lagret på den disken du tar kopi av da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå