Gå til innhold

Smart å anskaffe seg xbox 360?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Xbox 360. Men det er noe jeg lurer på. Er det mange spill som kun finnes på Xbox 360, slik at man må ha Xbox 360 for å spille dem? Og er det egentlig noe vits å kjøpe en Xbox 360 nå som Xbox One er rett rundt hjørnet? Vil se for meg at de slutter å produsere spill til Xbox 360 ganske snart. Da står jeg bare igjen med brukt markedet.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vel, jeg ser ingen vits i å vente helt til november for å få seg en ny konsoll, så løp å kjøp! Eneste ser som er kjipt med Xbox 360 er at man må betale for live.

Lenke til kommentar

Da skal man ikke se bort fra at jeg går til anskaffelse av Xbox 360 i nærmeste framtid. Særlig hvis det likevel er slik at det fremdeles skal produseres spill til konsollen i enda noen år framover. Jeg har hatt lyst på den lenge. Men da jeg kjøpte meg konsoll sist, var det PS3 som ble prioritert. Har følt at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre kjøp av Xbox 360, hvis de uansett er ute på PS3.

Lenke til kommentar

Å kjøpe X360 eller PS3 er absolutt ikkje dumt, men du kan kanskje få ein betre pris litt seinare: http://www.teknofil.no/artikler/ikke-kjop-ny-spillkonsoll-na/134192

Eg har sjølv planar om å kjøpe ein PS3 etter kvart for å få med meg eksklusive spel. Den grafiske forskjellen mellom dagens og neste generasjon er ikkje så stor at det er noko problem. Du får ekstremt mykje spel for pengane i dag ved å kjøpe PS3/X360 og spel som har vore på markedet i årevis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

De lager vel bøttevis med spill til Playstation 2 fortsatt, så den holder vel ut enda noen år til tenker jeg :-)

Lenke til kommentar

De har vel sagt at de skal støtte X360 i flere år fremover. De har til og med kommet med et helt nytt design på konsollen, som sikkert kommer i butikkene om ikke lenge.

Dette. I tillegg til at det allerede er uendelig med titler på Xbox 360 fra før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De lager vel bøttevis med spill til Playstation 2 fortsatt, så den holder vel ut enda noen år til tenker jeg :-)

Eh, the fuck, gjør dem det? Jeg har ikke hørt at det produseres PS2 spill lengre..

De har vel sagt at de skal støtte X360 i flere år fremover. De har til og med kommet med et helt nytt design på konsollen, som sikkert kommer i butikkene om ikke lenge.

Utrolig at MS gjør akkurat det, jeg fikk sjokk over å høre at de faktisk skulle støtte systemet i en lengre periode etter, noe jeg absolutt ikke trodde de kom til å gjøre.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Eh, the fuck, gjør dem det? Jeg har ikke hørt at det produseres PS2 spill lengre..

Tok kanskje litt vel hardt i der, men de har da gitt ut Fifa 13 og PES 13, og som sagt, Fifa 14. Så noe er det jo. PS2'en vil tydeligvis aldri dø :-)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Xbox 360. Men det er noe jeg lurer på. Er det mange spill som kun finnes på Xbox 360, slik at man må ha Xbox 360 for å spille dem? Og er det egentlig noe vits å kjøpe en Xbox 360 nå som Xbox One er rett rundt hjørnet? Vil se for meg at de slutter å produsere spill til Xbox 360 ganske snart. Da står jeg bare igjen med brukt markedet.

Noen tanker?

Men bryr du seg om bruktmarkedet, så kjøper du ikke Xbox One.

Kanskje jeg overdrev en smule, men de har da gitt ut Fifa 13 og PES 13, og som sagt, Fifa 14. Så noe er det jo. PS2'en vil tydeligvis aldri dø :-)

Det var faktisk ikke så lenge siden det kom spill til Dreamcast.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kanskje jeg overdrev en smule, men de har da gitt ut Fifa 13 og PES 13, og som sagt, Fifa 14. Så noe er det jo. PS2'en vil tydeligvis aldri dø :-)

What, seriøst? :ohmy: PS2 dør virkelig aldri den..

Fifa 14 ble annonsert til PS2 for noen dager siden, om jeg ikke tar helt feil.

Dette forbløffer som bare! :omg:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jupp, Wii også, men ikke Wii U.

Nitendo gjorde ikke en særlig god jobb med den konsollen nei.. Wii er altså også populær fremdeles? Hmm.

Lenke til kommentar

Det er nettopp det jeg ikke gjør. Kjøper (nesten) alle spillene mine ubrukt.

Du bestemmer selv. Om du liker å selge, bytte og dele spill bør du sette deg inn i hvordan Xbox One fungerer. Det samme bør du gjøre om du liker å bruke konsollen din steder hvor du ikke har tilgang på Internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...