Gunfreak Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg ser på amerikanske netflix, og i går bare slutta det å virke, jeg kommer inn på netflix finner filmer og serier osv. men når jeg skal se en episode eller film, får jeg bare denne tittelen er utiligenglig for øyeblikket prøv igjen senere eller prøve en anen tittel, slik har den vært siden i går ettermiddag, har prøvd å restarte modem og ruter men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
inexx Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Dumt svar men abonnementet ditt er tilfedigvis ikke ute? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Nei, da hadde jeg ikke fått opp noe. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det fikk jeg også. Måtte oppdatere betalingsinformasjonen av en eller annen grunn. Først gikk jeg tilbake til den norske nettflix, oppdaterte informasjonen (dvs godkjente at det var den samme som alltid) og gikk tilbake til US og så film Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Måtte bytte DNS saker på ps3, da netflix hadde sperret den jeg brukte, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå