Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Klage på karakter i gym vg3

Anbefalte innlegg

Hei

Eg fekk 4 i gym, eg er misfornøgd med denne karakteren sidan eg i alle år har hatt 5 og eg synes sjølv at eg fortjener karakteren 5.

I år har vi ikkje hatt nokon testar i det heile tatt, ingen styrkestester eller teoriprøver, berre vanlege gymtimar, med f.eks. ballspel og av og til styrketrening, kondisjonstrening. Det som har hatt stor innverknad på karakteren er derfor eigentreningsperioden, her fekk eg 4+.

Grunnen til at eg ikkje fekk 5 på eigentreningsperioden var hovudsakeleg at eg skada mellomfingeren min slik at eg måtte operere osv... slik at eg ikkje kunne fullføre alle dei planlagte treningsøktene.

Eg var i så dårleg form at eg ikkje kunne trene noko som helst. Men gymlæraren min meinte at eg burde ha endra måla og treningsplanen og trent noko anna. Med ein gong eg var frisk nok til å trene, gjorde eg det, eg trente blandt anna pullups med 9 fingrar.

Vi skulle eigentleg ha ein friluftstur i fjellet, men det blei det ikkje noko av, så vi vart heller ikkje testa innanfor dette læreplanmålet.

Dei to læreplanmåla vi vart testa i av totalt 7 var derfor:

vise kunnskapar og ulike ferdigheiter i idrett, dans og andre rørsleaktivitetar gjennom funksjonell deltaking i aktivitet, trening og spel

planleggje, gjennomføre og vurdere eigentrening som byggjer på grunnleggjande prinsipp for trening, og som er relevant for måla til eleven

Så eit problem er at mykje av karakteren min ikkje kan dokumenterast eller begrunnnast. Det blir berre at gymlæraren min trur at eg fortener karakteren 4 i ballspel f.eks.

Eg sente ein epost til gymlæraren min der eg informerte om synspunktet mitt og ho sa at eg ikkje kom til å gå ned i karakter dersom eg klagar, så eg har ingenting å tape.

Er det nokon som har tips til meg angåande emnet, på førehand takk :)

Endret av Realist4life
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har mast om grunngjeving på karakteren, eg fekk i dag vete at læraren min skulle gje meg ein skriftleg grunngjeving i morra(torsdag 20.06) fristen for å klage går ut på fredag-_-

Når du etterspør en grunngivelse for karakteren er regelen slik at klagefristen fryses helt til grunngivelsen er gitt. Det vil med andre ord bety at fristen for deg ikke er fredag, men dagen etter du får grunngivelsen av læreren din (da det tydeligvis er igjen 1 dag av klagefristen din).

Lenke til kommentar

Når du etterspør en grunngivelse for karakteren er regelen slik at klagefristen fryses helt til grunngivelsen er gitt. Det vil med andre ord bety at fristen for deg ikke er fredag, men dagen etter du får grunngivelsen av læreren din (da det tydeligvis er igjen 1 dag av klagefristen din).

Veit du kor det står, link?

fant det,

§ 5-5. Klagefristar

Fristen for å klage på vedtak som gjeld eksamenskarakterar og standpunktkarakterar, er 10 dagar.

Fristen for å klage på vedtak om vurdering av den praktiske delen av fag-/sveineprøva og realkompetansevurdering er 3 veker.

Fristen skal reknast frå tidspunktet når meldinga om vedtaket er komen fram til den som har klagerett, eller når den som har klagerett, burde ha gjort seg kjend med vedtaket. Fristen blir avbroten når den som har klagerett, ber om grunngiving for vedtaket. Ny frist gjeld frå det tidspunkt klagaren har fått grunngivinga.

Eg spurte om grunngjeving på mandag og så får eg grunngjevinga på torsdag. Betyr det at fristen er på søndag, eller?

Endret av Realist4life
Lenke til kommentar

Veit du kor det står, link?

fant det,

§ 5-5. Klagefristar

Fristen for å klage på vedtak som gjeld eksamenskarakterar og standpunktkarakterar, er 10 dagar.

Fristen for å klage på vedtak om vurdering av den praktiske delen av fag-/sveineprøva og realkompetansevurdering er 3 veker.

Fristen skal reknast frå tidspunktet når meldinga om vedtaket er komen fram til den som har klagerett, eller når den som har klagerett, burde ha gjort seg kjend med vedtaket. Fristen blir avbroten når den som har klagerett, ber om grunngiving for vedtaket. Ny frist gjeld frå det tidspunkt klagaren har fått grunngivinga.

Eg spurte om grunngjeving på mandag og så får eg grunngjevinga på torsdag. Betyr det at fristen er på søndag, eller?

I og med at du spurte mandag, så blir jo klagefristen blitt utsatt helt til du får grunngivelsen. Det vil si at du får mange flere dager. Anbefaler deg å snakke med rektor/rådgiver, da de kan dette ytterligere.

Lenke til kommentar

Etter samtale med faglærar så var ho fast bestemt på karakteren eg fekk i eigentreningsperioden skulle vere (4+), trass i at eg kom med mange gode og saklige argument. Eg sendte klage inn til skulen i dag, noko faglærar faktisk var open for. Ho sa at ho var i tvil om karakteteren og at dersom eg skulle ha sjans til å vinne fram med klagen måtte eg klage på for stor vektlegging av eigentreninga. Så det verkar som eg har eit håp... Krysser fingrane :confused:

Endret av Realist4life
Lenke til kommentar

Du kan også klage på at læreplanen ikke er fullført.

Vel... jeg fikk 4 og føler at jeg har vist ferdigheter til å få 5. I tillegg så har læreplanen ikke blitt helt fullført. Dog så er jeg usikker på hvordan jeg skal få fram med tanke på klage. Har du noen tips/veiledning å gi? :-)

Lenke til kommentar

Vel... jeg fikk 4 og føler at jeg har vist ferdigheter til å få 5. I tillegg så har læreplanen ikke blitt helt fullført. Dog så er jeg usikker på hvordan jeg skal få fram med tanke på klage. Har du noen tips/veiledning å gi? :-)

Det eg i hovudsak klagde på var to ting.

- Det var at det teoretiske var vektlagd for mykje (faglærar sa at eigentreningsperioden talt svært mykje i vurderinga av standpunktkarakteren.)

- læreplanen ikkje vart fullført (ingen friluftstur med kart og kompass osv..)

Der eg skreiv i hovudsak at eg meinte at eg ville ha vist kompetanse til minst 5, blandt anna fordi eg har tatt jegerprøva, jakta mykje og vore aktiv i 4H i mange år.

sjekk ut kompetansemåla: http://www.udir.no/k...&kmsn=933863873

Endret av Realist4life
Lenke til kommentar

Jeg føler at trådåpner ikke har noen som helst grunn til å klage på standpunktkarakteren. Grunnene lister han opp selv. At en skadet finger er utslagsgivende for at du ikke kan trene er nok grunn i seg selv til at du ikke når opp på de to øverste karakterene. Hvem er det som klarer å forfalle såpass at de ikke klarer å gjennomføre en egentreningsplan grunnet en skadet finger? Høres ut som en lat og lite treningsvillig type som ikke er en 5er verdig.

Gymlæreren din har for øvrig et kjempepoeng når hun sier at du burde revidert treningsplanen din og satt den opp mot din fysiske forutsetning. Det er et av hovedprinsippene i det som i kroppsøvingsfaget har blitt svært viktig i det siste, nemlig treningsplanlegging.

Når det er sagt, så skader det selvsagt ikke å klage om læreren din har sagt at du ikke kommer til å gå ned om en klage skulle dukke opp på et mektig bord en eller annen plass.

Lenke til kommentar

Gymlæreren din har for øvrig et kjempepoeng når hun sier at du burde revidert treningsplanen din og satt den opp mot din fysiske forutsetning. Det er et av hovedprinsippene i det som i kroppsøvingsfaget har blitt svært viktig i det siste, nemlig treningsplanlegging.

Det gjorde eg

Fekk tilbake svar på klagen, men det vart 4 :(

Eg låg på 5- på tre læremål og 4+ på tre læremål, det stod at dei måla der eg fekk 4+ på vart vektlagd mest(eg klagde på at dei vart vektlagd for mykje). Det at friluftsturen vart avlyst hadde ingenting å seie.

Endret av Realist4life
Lenke til kommentar

Hoho, der fikk jeg brev fra skolen saksdokumentene. Stod at rektor var enig med min klage, og at det nå er videresendt til fylket for vurdering. :)

"Rektor rår til at klagen vert tatt til følgje - og at karakteren blir satt til 5."

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Hoho, der fikk jeg brev fra skolen saksdokumentene. Stod at rektor var enig med min klage, og at det nå er videresendt til fylket for vurdering. :)

"Rektor rår til at klagen vert tatt til følgje - og at karakteren blir satt til 5."

Johooooooooooooo. :w00t: Gratulerer så mye. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...