hu3cakewalkhu3 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg er veldig glad for å høre dette, i 2012 sendte jeg en e-mail til Netflix sånn at jeg kan velge bruker når jeg starter det og fikk svar tilbake som sa: "Very good idea!" This will be epic! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Dette er positivt, jeg var faktisk ikke klar over at man kunne benytte kontoen på 2 enheter samtidig, er vel altfor vant med begrensningen i spotify etc. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har iallefall aldri sett noe til se-senere eller add to your list (verken på android, ps3 eller firefox/chrome), og jeg har nesten utelukkende brukt VPN og DNS-redirect for å se amerikansk versjon med norsk konto.. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Who cares! utvalget til netflix er så ubeskrivelig lite at det er nesten umulig å finne noe av interesse. Virker på meg som satsingsområdet er dårlige serier... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hvor mye koster det med 4 brukere kontoen? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Koster ingenting for profiler, men 4 personer kan ikke bruke tjenesten samtidig (er vel 2 som er maks). Tror ikke de har familierabatter. Men billig er det uansett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Lurer på om det var 129 kr/mnd for familieabbonement med 4 samtidige brukere. Ser ikke hvordan jeg kan endre abonnement appen, men tror det er i det området. Var billigere enn å kjøpe to abonnement ihvertfall. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kontakt kundeservice på chat sier jeg. Du får svar med en gang, og god hjelp. Jeg kan ikke svare på dette heller. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mener også jeg har hørt om 129,- ja. Hare sett igjennom hele siden, men finner ingen info om det. Har brukt netflix tidligere, men synes utvalget er for dårlig til å betale 79,- i måneden for. Men dersom 4 kompiser deler en konto til 129,- så kan det være aktuelt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Strengt tatt er det en veldig god deal til 79,-. Det er ingenting. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tja, det spørs hvor mange andre internett-ting man har løpende til enhver tid utenom (vpn, backup, mail, spotify osv.). Utvalget er strengt begrenset, så laste ned i tillegg er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå