Joachim_F Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Stjernedesigneren ser på Nintendos spill som leketøy. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Veldig bra intervju, nikket smilende hele veien. 3 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 +poeng til Miyamoto og Nintendo for den. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Har vært usikker på om jeg skal kjøpe Wii-U. Nå ble jeg sikker. FY FAEN så utrolig rå fyr!!! Det han sier er jo AKKURAT det som er moralsk riktig. Jeg har alltid vært glad i Nintendo men nå elsker jeg dem! Og som han sier så er det bare å lage spillene så bra/ underholdene at man faktisk vil spille dem igjen, da er ikke bruktmarkedet ett "problem" lengre. Hva andre kan lære av dette; LAG BEDRE SPILL!!! (Sorry for mengden store bokstaver ) Endret 14. juni 2013 av blablabling 5 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Eg er veldig einig med Nintendo her. Det er godt å sjå at både Sony og Nintendo tek avstand på Microsoft sitt forsøk på å avslutte spel-eigarskap. Kay 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 "...men sier samtidig at han har snakket med alle de store utgiverne, og at ingen av dem sier de har noe problem med bruktsalg." Interessant. Hvor kommer ideen om at bruktsalg skader salget fra? Microsoft? 1 Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Ikke så rart da, se på gamestop. Dem selger jo brukte Mario spillene osv til nesten fullpris uansett da kjøper man heller fresh nytt spill Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Helt enig med Miyamoto her og det er godt å vite at hvertfall ett navn i bransjen tenker det samme som meg selv. Å avslutte hele eierskapsforholdet til spill og gå over til en ren leasing-modell som vi nå kan se at skjer på nesten samtlige plattformer inkludert PC, vil gjøre det vanskelig om ikke umulig å gå tilbake til spillene senere på samme måte som vi nå kan plukke gamle spill fra 90-tallet ut av hylla, slenge dem i konsollen og spille. Ikke bare er det ødeleggende for alle som er dedikerte spillsamlere og er interessert i retro, men det er også med på å svekke den kunstneriske integriteten til spillmediet akkurat nå som det er på vei til å få større anerkjennelse, ved at det vil fremstå enda mer som noe kommersjalla som skal tjene penger på umodne tenåringer enn det allerede gjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå