Mrwax95 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei! Jeg har gått ferdig VG2 på Salg, service og Sikkerhet. Det står mellom 2 avdelinger, Shell (Bensinstasjon) Eller Lefdal, (elektromarked) Min mor mener at shell er det beste siden de har et godt utdanningsprogram, men jeg ser ikke hvordan en bensinstasjon kan være så bra. Elektronikk er min interesse og sånn sett er jo Lefdal best. Men jeg vil heller ha en litt mindre kjedelig jobb i 2 år som kan gi meg muligheter. Noen som har en mening om dette? Tusen takk! Mvh Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) ... Jeg hadde nok tatt Lefdal. Å flippe burgere er ikke gøy i lengden. Endret 14. juni 2013 av Lovegame 6 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Fordeler shell: -Sikkert mulighet til å jobbe mer, mer varierende arbeidstider iom at den er åpen 24/7 -Bensinstasjoner finnes over alt. Flytter du på deg får du sikkert ny jobb lett om du har jobbet på stasjon fra før Fordeler Lefdal: -Det er her interessen din ligger -Det er nok en jobb der du kommer borti litt mer ulike ting. Du må oppdatere deg på nye produkter etc for å kunne hjelpe kundene. Jeg har ikke jobbet på bensinstasjon, men ser for meg at den jobben er mer rutinepreget. -Du får ansattrabatt regner jeg med. Utdanningsprorgam kjenner jeg ikke til, hva er det? EDIT: Jeg hadde nok og valgt lefdal. Endret 14. juni 2013 av Ekko 2 Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 ... Jeg hadde nok tatt Lefdal. Å flippe burgere er ikke gøy i lengden. Det tenker jeg og... Fordeler shell: -Sikkert mulighet til å jobbe mer, mer varierende arbeidstider iom at den er åpen 24/7 -Bensinstasjoner finnes over alt. Flytter du på deg får du sikkert ny jobb lett om du har jobbet på stasjon fra før Fordeler Lefdal: -Det er her interessen din ligger -Det er nok en jobb der du kommer borti litt mer ulike ting. Du må oppdatere deg på nye produkter etc for å kunne hjelpe kundene. Jeg har ikke jobbet på bensinstasjon, men ser for meg at den jobben er mer rutinepreget. -Du får ansattrabatt regner jeg med. Utdanningsprorgam kjenner jeg ikke til, hva er det? EDIT: Jeg hadde nok og valgt lefdal. 2 år lærling som selger for fagbrevet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Lefdal tilbyr masse kurs du kan ta og gir god opplæring i det lange løp. Tror også du vil få mye mer ut av det. Endret 16. juni 2013 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg tror også at Lefdal er det beste valget. 1 Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Lefdal tilbyr masse kurs du kan ta og gir god opplæring i det lange løp. Tror også du vil få mye mer ut av det. Takk for svar Jeg tror også at Lefdal er det beste valget. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå