erihol08 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei, jeg fikk akkurat min Multicom W350s i dag, men jeg finner ikke driveren til grafikkortet mitt Nvidia Geforce GTX 765m. Jeg har vært inne på Nvidia sin hjemmeside, men finner ikke drivere til 765m der heller. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
erihol08 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Hei, jeg fikk akkurat min Multicom W350s i dag, men jeg finner ikke driveren til grafikkortet mitt Nvidia Geforce GTX 765m. Jeg har vært inne på Nvidia sin hjemmeside, men finner ikke drivere til 765m der heller. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg. Takk for all hjelp. Jeg fant drivere på driver-cden som jeg ikke fant før nå. Moderator, vennligs slett dette inlegget. Takk Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Det er uansett ikke slik at Nvidia lager en spesifikk driver til hver eneste type grafikkort. De lager 1 driversett, som passer til alle modeller. Den seneste versjonen av typen de kaller WHQL-sertifisert (betyr ferdig produkt, ikke beta) , kan du fint bruke til kortet ditt - den er bare ikke "offisiell" for din modell riktig ennå. Dvs. kortet er så nytt at det ikke har blitt lagt til i inf.-filen. Hvis seneste versjon hos Nvidia er nyere enn den du finner på den medfølgende driver-cd'en, eller den som er nedlastbar fra Multicom's support, kan du godt laste ned og installere den. Men hold deg unna beta-drivere. Husk å sjekke og installere nyeste driver for den innebygde Intel-grafikken før du legger inn ny Nvidia-driver. Hver gang. Endret 15. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå