terjed Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Nå vil akam ha dette til testing? Har Sony lovt noe? Kameraet kommer vel ikke i salg før slutten av november i Norge? Venter nemlig veldig spent på om dette kameraet klarer å "levere". Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ser helt klart lovende ut, men kommer dessverre ikke før i Desember. Tror ikke jeg klarer å vente så lenge når Minolta A1 og spesiellt Canon 300D er her allerede Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Klart du venter,tenk at det har jo nesten 2mill pixler mer enn 300D og nesten 3mill mer enn A1! Lenke til kommentar
Euroboy_bgo Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vente på dette kameraet ? Til tross for gode teknike spesifikasjoner blir det vel stadig mindre aktuelt å vente på dette kameraet..... Nå lanserer konkurrentene stadig nye kameraer som er svært gunstig prismessig i forhold til dette.... Sony må etter min mening gjøre noe drastisk med prisen før dette kameraet skal bli noen suksess... Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvilke kameraer er det som er så gunstige på pris i forhold til F828? 300D og A1 er ikke akkurat billige kameraer. Akkurat som tilfellet kommer til å være med F828, kan du plukke opp disse for +10000... A1 er vel det dyreste, men skal du ha sammenlignbar optikk på 300D blir det fort penger... Ellers ryktes det at Nikon skal komme med et kamera i samme klasse: 8mp, F2,8-3,5, 28-200mm. Man kan jo spørre seg hvor reelt dette er. Har ikke sett noe offisielt på dette ennå, så det kan hende det bare er pisspreik... Lenke til kommentar
eryxx Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Sjekk denne linken for kommentarer vedrørende blant annet det at 828 har 2 mpix mere enn f. eks 300 D osv. http://foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTraadH...ne=&bokmerker=0 Kjølte i allefall ned meg i forhold til om jeg i det hele tatt gidder å vente Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 F828 crops: http://www.jaimezx.com/Photos/temp/ F828 Samples http://www.pp3.ch/ Tja, er vel ikke vits å si noe mer. Bildene taler for seg selv Tror at jeg bruker min gode gamle cp4500 til f828 kommer ut Den som venter lenge osv. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 For det første så trenger de fleste ikke mer enn 6 mp, så dette i seg selv er ikke noe argument. For det andre er jo de smaples bildene så små at de ikke er brukbare til å bedømme kvaliteten i det hele tatt. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Nå vil akam ha dette til testing? Vet ikke enda, trolig i løpet av oktober. Vi vil da selvsagt teste det mot Canon 10D, som tilsvarer 300D i bildekvalitet. MLW Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Når kommer egentlig kameraet ut i Norge? Tenkte da på F828? Rart ikke dpreview.com snart har testet det med sample pics?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå