minton Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 til iphone har 3 apper asm free posten sporing rikstv Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg bruker ikke så mange apper, men de jeg har installert selv er: NSB Shazaam WordFeud Dropbox Currency Converter og TripAdvisor Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Her er vel min nogelunde topp 10: - Facebook (inkludert Messenger appen, og den nye Groups appen) - Skype - Chrome - Podcast Addict (Podcast App) - PowerAmp (musikkavspiller) - Soundhound (musikkgjenkjenner) - SaveMySnaps (Snapchat klient) - Party Van (4Chan klient) - AKT Reise (bussruter, planlegger, info om forsinkelser osv) - Smart Remote (Bruker telefonen som universalkontroll via IR-senderen) Lenke til kommentar
FlashBjorn Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 En listen kan vel være en bra måte å gjøre sin entré på Rangert etter bruk så tror jeg min topp 10 er: -Facebook -Twitter -Flashscore.nu (resultatservice sport) - Alien Blue (reddit) -Snapchat -Vivino -Runkeeper - burde sikkert brukt Runkeeper mer enn Vivino -Troms reise -Wordfeud -PlayMagnus Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 -Google Chrome -Google Maps -DNB -Norsk tipping -Evernote -FourFourTwo Stats Zone -Dropbox -Yr -Facebook -WiMP -IMDb Lenke til kommentar
FlashBjorn Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 -Google Chrome -Google Maps -DNB -Norsk tipping -Evernote -FourFourTwo Stats Zone -Dropbox -Yr -Facebook -WiMP -IMDb Er denne bra? Har vurdert å laste den ned... Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Mine 3 på topp: Pocket cast (for Podcast) Your magnifier pro (elektronisk lupe) View Ranger GPS (for navigasjon i terrenget) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 -Google Chrome -Google Maps -DNB -Norsk tipping -Evernote -FourFourTwo Stats Zone -Dropbox -Yr -Facebook -WiMP -IMDb Er denne bra? Har vurdert å laste den ned... Ja, veldig fin den. Men jeg har iOS 8.1.1 (tror jeg) og synes den er litt treg i oppstart nå. Men kommer vel en oppdatering. Lenke til kommentar
FlashBjorn Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 -Google Chrome -Google Maps -DNB -Norsk tipping -Evernote -FourFourTwo Stats Zone -Dropbox -Yr -Facebook -WiMP -IMDb Er denne bra? Har vurdert å laste den ned... Ja, veldig fin den. Men jeg har iOS 8.1.1 (tror jeg) og synes den er litt treg i oppstart nå. Men kommer vel en oppdatering. Ok, takk Da tester jeg den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå