Arve28 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har aldri hatt app på mobilen. Er flere skoger lete i: Derfor lurer jeg på hva dine 10-20 beste apper er. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Tja... det kommer vel ann på hva du bruker mobilen til. De 10 (12) mest brukte Appene på min iPhone er i alle fall disse: - Google Chrome - Facebook - Mobilbank - Plex - TV Guide - MobileMouse Pro - Navigon Nordics - Google Maps - DropBox/Google Drive - Posten Sporingsapp - 1881 - Værmelding (Pent.no) Endret 14. juni 2013 av magnusalex Lenke til kommentar
Tonje91 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei Mine topp ti til iPhone: Facebook Bloglovin Pedometer Snapchat Instagram Vine Spider (edderkoppkabal) Spotify Viamo (TV-guide) OpenRadio +++++ Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Pocket Evernote Opera mini Time Recording MortPlayer Audio Books TuneIn Radio SeriesGuide Es File Explorer Dropbox Mobilbank og engangskode Out of Milk Google maps navigering BensinPris Power Toggles ++ Endret 14. juni 2013 av -=PRO=- Lenke til kommentar
glennsv Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Google Drive Endomondo Pro Soundcloud Google Translate Whatsapp News Republic Evernote Medscape Quora TripAdvisor Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har ikke så mange som ti apper, men de jeg har rangert fra mest brukt til minst brukt er: 1. Spotify. 2. GO sms Pro 3. Lommelykt. 4. TuneIn Radio 5. Simpsons (spill) 6. YouTube Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Spotify Human Japanese FB chat Final Fantasy IV Final Fantasy III FPSe SuperGNES Netflix UCCW Nova Launcher Endret 14. juni 2013 av Slai Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Spotify Google+ RomToolbox Flipboard Nordea Waze Yr Chrome aCar Hangouts Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg bruker Androidm og her er de appene jeg er mest fornøyd med å ha! 1. Google Chrome 2. Google Play Musikk (til tross for at den ikke alltid oppdaterer musikkbiblioteket med en gang) 3. WiMP 4. ES File Explorer (er man Superuser i Android, er dette uten tvil en av de beste Root-browserene) 5. SoundHound (den beste musikkgjenkjennings-appen på markedet!) 6. Google Play Butikk v4 7. HTC Sense 4 Kamera (enkelt og greit den beste kameraappen som noen gang er laget! Folk med HTC Sense 4 og oppover har denne innebygd) 8. Android 4.2 Tastatur (mest nøyaktige tastaturet med god "Swype"-funksjon!) 9. Venom Tweaks (en app som følger med Team Venoms Custom-ROMs til HTC-telefoner. Den beste appen for tweaking av menyer, prosessor osv...) 10. Android 4.2 Meldingsapp m/ Emojii (den fineste meldingsappen som er på markedet - veldig minimalistisk, stilfull og stabil app!) Endret 14. juni 2013 av Jeg er dum! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 -Spotify -Chrome -Facebook -Facebook Messenger -Snapchat -Reddit is fun -ES File Explorer -Xda Developer -Youtube -Droidsheep Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) - GoneMAD Music Player - Textra - Cyanogenmod GalleryNext - Spotify- SoundHound - VLC - AdAway Ellers går det jo i sosiale medier, inkludert appene til facebook, snapchat, google+, linkedin, instagram. Endret 27. desember 2014 av o-l-a-v Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nova Launcher Prime Simple RSS Widget UCCW Swiftkey X Google Autentisering Dropbox ES File Explorer Pocket Casts Pocket Gameboid Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Facebook Twitter DNB Mobilbank Dropbox Hill Climb Racing TomTom GPS TaxFreeKvote Norsk tipping Flashlight Wimp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg bruker kun én app, imdb appen, men den er til gjengjeld ganske god :-) Lenke til kommentar
Shivati Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Mobilbank (SNN i mitt tilfelle) Lommelykt Opera ColorNote (notatblokk) Google Drive (online lagring) ES File Explorer Gule Sider Trafikkflyt Yr Ebay Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Android: Swiftkey Spotify Soundhound Gule Sider Dolphin Browser Evernote Dropbox Paper Camera YouTube Pricespy/Prisjakt med Barcode Scanner Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Android: Google Chrome Mobilbank Gmail YouTube Facebook Dropbox ES File Explorer Flo og Fjære TuneIn Radio Norsk-Tipping Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) iPhone: Twitter Instagram Min Telenor Remote Shazam Verisure Yr.no Convert YouTube Wikipedia Endret 24. juni 2013 av frecjoha Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Veldig mange bra apper her og mange går igjen hos flere. Tenker litt på musikkavspillere og kalendre osv. Men dette er kanskje ikke noe app? Hvordan er det med GPS programmer som tracker hvor man går og som lager en GPX fil som kan linkes med bilder osv. Lenke til kommentar
terjenorge Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 - Facebook - Google Chrome - Google - 1881 - Spill (Sudoku) - YouTube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå