Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 På Post..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 har ikke noe fornuftig å si,,, bare nydelig ! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Flott av storsjarmøren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Stiller opp for fotografen !!! Herlig Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 har ikke noe fornuftig å si,,, bare nydelig ! Tusen takk;) Flott av storsjarmøren Tusen takk;) Stiller opp for fotografen !!! Herlig Tusen takk;) På v1 smattet jeg på den for å få oppmerksomheten;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Dette liker jeg ekstra godt - det ser ut for å være et litt snevert fokus her og det gjør at både øyet og den ene labben trer svært godt frem med nydelig skarphet - flott effekt v2 liker jeg også veldig godt, med jevnt god skarphet over nesten hele dyret, men særlig på øyet og "nevene" - nydelig! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Dette liker jeg ekstra godt - det ser ut for å være et litt snevert fokus her og det gjør at både øyet og den ene labben trer svært godt frem med nydelig skarphet - flott effekt v2 liker jeg også veldig godt, med jevnt god skarphet over nesten hele dyret, men særlig på øyet og "nevene" - nydelig! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg