Bluehorse Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Litt paranoid etter Prism-lekkasjen,bruker pr.idag G-mail finnes det no litt mer sikre alternativer som er brukervennlige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Av alt i verden så bruker du ikke Hotmail, alt for usikkert mener jeg. Gmail vil jeg nå si er det beste alternativet. Lenke til kommentar
Willy T. Koch Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvis du ikke vil bruke en amerikansk tjeneste, vil jeg anbefale Fastmail (betaltjeneste, $40 i året anbefales, eid av norske Opera) eller Hushmail (holder til i Canada) Fordelen med å betale er at du da er en betalende kunde, med de rettigheter og kundeservice det innebærer. Med Gmail, Yahoo, Outlook er det du som er produktet, i form av reklame og datainnsamling, En annen variant er å ordne domene og webhotell selv og sette det opp på egen hånd, da har du i full kontroll. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Freenet virker veldig bra og het gratis. Har brukt den i mange år uten noe tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå