Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Når jeg ser en fin dame på gata\skolen\face så tenker jeg sefølgelig bare på å pule henne, men kan også se for meg å bli sammen med henne og gjøre romantiske\koselige ting sammen...det er noen jenter som jeg tenker litt annerledes om, FØRST bare være med hun også den ANDRE tanken å pule henne..så det er ikke bare pule tanker som går i hue på meg...

Er dette et tegn på forelskelse ?? isåfall, da er jeg veldig rar for jeg har 'forelsket' meg i ca 50jenter.... altså så mange jeg kunne blitt sammen med.

Hva er jeg hvis jeg kan se meg og en jente jeg liker bli samboere eller gift ??

Min første 'kjæreste' var i 3-4klasse, også mitt første kyss da. Denne jenta er kjempe fin idag og hun er singel. det kommer øyeblikk hvor jeg har tenkt på hun siden da, og jeg er 18år nå! Men når hun hadde kjæreste så følte jeg NULL sjalusi, men jeg kunne forsatt tenkt meg å bli sammen med henne selvom jeg IKKE tenkte ''hun skal være min''

Hva er tegn på ekte kjærlighet ??? Er det sant at man ALDRI glemmer sin første kjærlighet?? jeg skjønner ikke at man kan tenkte på en gutt\jente som var dems første kjærlighet MENS man lever med en person man skal egentlig elske mest i hele verden?? Hvis jeg sitter på sofaen med en jente jeg har vært sammen med i 3år, så plutselig dukker min første kjærlighet opp i huet på meg..tenk om det fører til utro og greier ???

mister appetitten 3-4dager etter at man er klint med en fin jente?

Tenke på hun 24\7 1-2uker etterpå ??

Ikke klare å slette nummeret hennes på mobilen ??

Se instagram bildene hver dag ??

(alt dette skjer til meg nå) Anonym poster: 3aca43ad337520c9599fb86e0f0a345c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjærlighet kan være så mangt. Hva er kjærlighet? Det er bare en måte å finne ut av det på. Inviter henne ut på date. Om du liker henne, trives med henne og vil dele resten av livet med henne? Da er du mest sannsyneligvis forelsket, min venn!

Og ja, man glemmer aldri sin første bil og sin første kvinne. Slik er livet, hardt og brutalt.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Kjærlighet kan være så mangt. Hva er kjærlighet? Det er bare en måte å finne ut av det på. Inviter henne ut på date. Om du liker henne, trives med henne og vil dele resten av livet med henne? Da er du mest sannsyneligvis forelsket, min venn!

Og ja, man glemmer aldri sin første bil og sin første kvinne. Slik er livet, hardt og brutalt.

så du kaller det forelskelse hvis man ønsker å dele resten av livet med hun?

jeg jeg følte sånn med hver eneste fin jente jeg rota med..hvordan vet jeg når ekte kjærlighet kommer ? Anonym poster: a3b224b98559200b035a1fe8bc1a4a37

Lenke til kommentar

mister appetitten 3-4dager etter at man er klint med en fin jente?

Tenke på hun 24\7 1-2uker etterpå ??

Ikke klare å slette nummeret hennes på mobilen ??

Se instagram bildene hver dag ??

(alt dette skjer til meg nå)

LOL, hormoner much??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo hyggelig at du blir glad i jentene du puler. Forøvrig så kan det virke for meg som om du har et ønske om fast følge og det synes jeg derfor du skal skaffe deg :)

Men så vil jeg likevel si at forelskelser virker latterlig mye mer intense i tenårene.

Snakk for deg selv. Er 29 og er mer forelska enn noen gang.

Ser ikke hvordan det var nedlatende? oversensitiv much?

Jerk much?

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...