Ovidia2 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Just me... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Her er det visst Ovidia in fragments på et sjakkbrett. Lurte først på om det var ett for hvert av dine mange fornavn, men kom til at her var litt for mange. Nå gjenstår å se om betrakterne blir sjakk matt eller om de som jeg velger å legge igjen noen ord. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Her er det visst Ovidia in fragments på et sjakkbrett. Lurte først på om det var ett for hvert av dine mange fornavn, men kom til at her var litt for mange.Nå gjenstår å se om betrakterne blir sjakk matt eller om de som jeg velger å legge igjen noen ord.Roar Hihih ja det er jo spørsmålet her Roar..hyggelig å få en kommentar fra deg på mitt sjakktrekk i dag ! Ønkser deg en god helg Hilsen fra Tove Caroline Ovidia Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Flott kolasj dette. Har du noen gang vurdert å stå foran kamera selv? 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Takk for det Jan Erik:) Nei egentlig ikke , men har fått noen forespørsler...blir noe av det som kommer snart.....men ikke som tradisjonell modell...... mvh Tove Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Digger din kreativitet Interessant med alle de ulike utsnittene , og farge og hudtoner Stilig satt sammen Endret 14. juni 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Delikate og flott som det pleier og være fra deg , men her er det bare hud og hår i motsetning til det du vanligvis leverer. Med mine øyne ser dette helt topp ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg