all right Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er det noen som vet hvordan jeg kan resette biosen og COMSen??? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 1. Let i hovedkort manualen, der finner du det garantert. Forresten hva er COMsen? Hehe, neida tror jeg skjonte hva du mente Det er altsaa en jumper som du flytter fra 1-2 til 2-3 og flytter det tilbake etter ca 20 sekunder. Du kan ogsaa ta ut batteriet. .Da burde innstillingene i bios veare som standar.:wink: Rett meg om jeg tar feil. FrenChie Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 det finnes en litt enklere løsning bare gå inn på biosen også skal det stå ett sted (avhenger av hvilken bios du har) "Reset to default settings".. trykk der, også skal alt være greit igjen Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Sitat det finnes en litt enklere løsning bare gå inn på biosen også skal det stå ett sted (avhenger av hvilken bios du har) "Reset to default settings".. trykk der, også skal alt være greit igjen det spors jo om han faar startet maskinen sin i det hele tatt pga at han har rota litt for mye inni BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå