Tubaole Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hei Jeg sliter med feil visning av word-dokument på en PC. Dette skjer i word 2007 og visning i "Utskriftsoppsett". Når Zoom er satt til 100% vises likevel to sider. Se vedlagte bilde, skjermdump Thomas. Ønsket visning er slik det er på skjermdump Ole-Jacob skjermdump Ole-Jacob bruk.bmp Det løser seg forsåvidt når man endrer zoom til over 100%, men ønsket er altså å se kun en side (i bredden) også i 100% visning. Ole-Jacob Endret 14. juni 2013 av Tubaole Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Heisann Ser ingen vedlegg. Lenke til kommentar
Tubaole Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Edit: Lagt inn vedlegg Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Under fanen visning er det etfelt som heter zoom. Her kan du velge én eller to sider i bredden. Lenke til kommentar
Tubaole Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Under fanen visning er det etfelt som heter zoom. Her kan du velge én eller to sider i bredden. Ja, men denne overstyrer zoom-prosenten................ Problemet er altså at jeg ikke klarer å få 100%-visning og 1 side samtidig. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Etter litt søking kan det se ut til at muligheten ikke eksisterer. Et alternativ er å ikke kjøre Word i fullskjermmodus, men dra inn sidene noe slik at kun én side vil vises. Word er visstnok konstruert slik at den vil vise to sider om mulig. Lenke til kommentar
Tubaole Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Det løser jo problemet i praksis:-) Det som var rart var at det plutselig oppsto, når jeg fikk wordfila fra en annen person. Det ernok noe "kode" som ligger godt skjult i en eller annen innstilling............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå