Rawen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Skal ha meg ny bærbar. Ønsker da Radeon 9600 som skjermkort. Noen som vet om maskiner med dette skjermkortet? Gjerne med Centrino chipset. Rolf Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Eneste jeg vet om er de nye PowerBookene. Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 http://mirror.ati.com/buy/onboard/mobile/m...radeon9600.html Disse nevner ATI selv. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 sjekket ut ati sine sider, men pc'ene nevnt der selges ikke i norge såvidt meg bekjent... Noen som vet av pc'er med radeon 9200 da? Lenke til kommentar
Morten01 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hp cpq nx7000. Dette er en maskin jeg synes er veldig interessant, men jeg klarer ikke å finne noen gode tester på den med topp spesifikasjoner. Så hvis noen kan hjelpe med det, hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå