m_8 Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Hei Er ute etter et godt headset som spiller klare naturlige lyder. Skal brukes til film og litt musikk, samt lydbok. Budsjettet er satt til 1000-2000. Har vurdert Sennheiser Momentum, og Bose AE2i, er ganske blank når det kommer til headset. Komfort er også viktig, har prøvd Bose, og der var det ingenting å si på komforten, kjentes ut som jeg ikke hadde noe på øret. Det må være over øret. Elkjøp har AE2i til 895,- og komplett hadde QC15 til 1999,- i går. De trenger ikke være lukket, da de skal brukes på stille rom for det meste, koblet til datamaskin. Håper på svar fra mer erfarne medlemmer. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Headset er hodetelefoner med mic På Bose sine QuietComfort, betaler man mest for lydblokkering, ikke så mye for lyd. Husk at du bør kjøpe en DAC/Hodetelefonforsterker til dyre hodetelefoner, som en Fiio E07K (Kjøpes billig her). Lister opp noen goe hodetelefoner..: Logitech UE6000 Beyerdynamic Custom One Sennheiser HD598 Focal Spirit One Beyerdynamic dt880 V-Moda M100 Good luck! Lenke til kommentar
code Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Ut av de hodetelefonene jeg har prøvd så syntes jeg Beyerdynamic dt 770 pro var de som hadde mest "naturlig" lyd. Personlig syntes jeg det manglet noe bass, men det er sikkert på grunn av at jeg bruker Denon AH-D1100 atm. Beyerdynamic dt 770 pro skal også være ganske underpriset i Norge iforhold til andre hodetelefoner. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Etter litt lesing og videotitting ser det ut som det går mot Sennheiser. Da er spørsmålet om noen har erfaring med HD 600 og/eller momentum? HD 600 er et par hundrelapper dyrere, men er fortsatt innafor. Beyerdynamic dt 770 pro er forsåvidt ikke utelukket. Anyone? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Ut av de hodetelefonene jeg har prøvd så syntes jeg Beyerdynamic dt 770 pro var de som hadde mest "naturlig" lyd. Personlig syntes jeg det manglet noe bass... Min erfaring er motsatt; de har mye bass. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Ut av de hodetelefonene jeg har prøvd så syntes jeg Beyerdynamic dt 770 pro var de som hadde mest "naturlig" lyd. Personlig syntes jeg det manglet noe bass, men det er sikkert på grunn av at jeg bruker Denon AH-D1100 atm. Beyerdynamic dt 770 pro skal også være ganske underpriset i Norge iforhold til andre hodetelefoner. Det kommer an på kilden din. Dt770 har mye bass, hvilken kilde brukte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå