Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg nettopp spilt meg igjennom alle Crysis spillene, fra Crysis 1 til Crysis 3, imponerende historie og veldig bra spill!

Er en stund siden jeg spilte Crysis 1, Warhead og Crysis 2. Men ble nettopp ferdig med Crysis 3. I Crysis 3 så blir jo krigen slutt, Prophet tar jo liv av Alpha Ceph. Helt på slutten av Crysis 3 så tenkte jeg at nå er det slutten på Crysis spillene, kommer ikke til og komme flere spill av Crysis.

men når credits var ferdig så kom den en video helt på slutten av Psycho.

Virker ut som om det er en fortsettelse etter man har sett den videoen, altså Crysis 4 kanskje?

Aztec, Jester og Nomad er jo døde, Aztec og Jester døde i Crysis 1, Nomad sin død har jeg egentlig aldri skjønt helt. I Crysis 2 så tar jo Prophet sitt eget liv og gir Nanosuit til Nomad/Alcatraz.

siden er jo han du er i Crysis 3, og er det der jeg ikke skjønner helt, virker ikke ut som Nomad/Alcatraz's historie er over heller, som dem kanskje vil lage senere?

(Her kan alle dere som er Crysis fans diskutere om alt med Crysis og gjøre)

post-186172-0-77658500-1371182806_thumb.jpg

Endret av Krissma512
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alcatraz er bare kroppen i drakta, på slutten av Crysis 2 blir Prophets minner og personlighet overført til Alcatraz gjennom drakta, det er noe av det som skuffet meg mest med Crysis 3 ettersom Alcatraz var en langt mer sympatisk helt enn Prophet.

Noe annet som er synd er at de ikke beholdt Crysis-temaet som Hans Zimmer skrev for Crysis 2, det var en virkelig episk tittelmusikk.

Lenke til kommentar

ja, jeg likte Nomad bedre en Prophet, og jeg bare lurer på hvor egentlig Nomad ble av etter at Prophet tok over i Crysis 2.

Hadde vært så nice om dem lagde en 4er som forsetter Nomad sin historie og ikke Prophet sin, jeg likte mye bedre og fly rundt på strendene og i jungelen en i det kjedelige byene som i Crysis 2 og Crysis 3 :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Er på Steam salg nå bortsett fra Crysis 3. Er spillene bra? Syntes egentlig ikke 66% er så sinnssykt bra da jeg ikke har noe hastverk, men dette er kanskje et spill der prisen ikke blir presset altfor lang ned? 6,79 Euro for Crysis Maximum Edition.

Endret av Steffen94
Lenke til kommentar

@Steffen94: Spillene er bra de, løp og kjøp til den prisen. I dag takler til og med de fleste pc-er det som på den tiden var det mest krevende spillet å kjøre grafisk- og prosessmessig.

Personlig har jeg alltid hatt en svakhet for det opprinnelige Far cry, som var Cryteks første spill. I så måte er Crysis en "oppdatering" av dette, med mye samme miljiø og setting, enda bedre grafikk, men etter min mening litt "kjedeligere" levels. Men bevares, Crysis/Warhead, og evt oppfølgerne er jo obligatorisk i spillbiblioteket til enhver fps-er, selv om de to første nok for mange er de mest underholdende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...